Gå til innhold

var vid ble trang


Gjest anonym 16

Anbefalte innlegg

Gjest anonym 16

Hei, jeg er en jente på 16. jeg og kjæresten min har hatt sex i 1 år. det har fungert veldig greit, helt til nå nylig. jeg har blitt trangere i underlivet, så trang at strengen på penisen hans røyk, det er ubehagelig får begge to. hvordan har det seg at jeg plutselig ble så trang?

kan det være får ''HARD'' sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har nok fått en sykdom som kalles trancus sirolis, som kan gi deg krampelignende rykninger i underlivet når musklene i skjeden blir berørt.

Du bør oppsøke fastlegen din for å få dette fastslått, da det er et stadie av brystkreft...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du begynt med noen ny trening eller lignende? En eks av meg begynte med pilates og jeg la veldig godt merke til forskjellen etter bare noen måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym 16

har ikke gjort noenting annerledes nei. dette har kommet veldig langsomt. begynte med noen dager att det var trangt, etterhvert ble det nesten permanent. andre dager verre en andre! håper gjerne på flere innspill, siden dette skremmer meg litt. skal oppsøke lege, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Du har nok fått en sykdom som kalles trancus sirolis, som kan gi deg krampelignende rykninger i underlivet når musklene i skjeden blir berørt.

Du bør oppsøke fastlegen din for å få dette fastslått, da det er et stadie av brystkreft...

Tull.

TS, denne brukeren her nevner et latinsk navn på en plante. Feilstavet.

Men bruker du hormonprevensjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...