Gjest Hilde K S Skrevet 12. november 2003 #1 Del Skrevet 12. november 2003 Blir det noe av det eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. november 2003 #2 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg sitter med en avis under armen og en rød rose i knapphullet og venter på deg, Hilde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 12. november 2003 #3 Del Skrevet 12. november 2003 Så kjekt da! Håper dere blir mange!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 12. november 2003 #4 Del Skrevet 12. november 2003 Å jeg har så lyst!!!! Dumme jobben :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 13. november 2003 #5 Del Skrevet 13. november 2003 Og hva med alle de andre ? Og WT ! har du bestilt bord ? Hvor i svarte ER du ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reina Skrevet 13. november 2003 #6 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg skal på jobb langt, langt inne i Hardanger lørdagsmorgen klokken 08.00, så jeg, JEG av alle som maste sånn for at alle måtte bli med, må melde avbud selv!! Det er litt pinlig det Og litt trist også for hadde veldig lyst å møte gjengen fra KG Sorry guys!! Lover å komme neste gang, og håper det blir snart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morgan Skrevet 13. november 2003 #7 Del Skrevet 13. november 2003 Korti e det då? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reina Skrevet 16. november 2003 #8 Del Skrevet 16. november 2003 Nå er jeg spent!!! Ble det noe av treffet på fredag??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå