Gå til innhold

Peneste du har sett...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvem som er penest er veldig skiftende for meg, og lenge siden jeg hadde en bestemt "hun er penest i hele verden"-måte å se det på.

Siste gang var vel en forelskelse 1te VGS, Husker ikke hvordan hun så ut, bare følelsen ansiktet hennes ga meg. Snakka knap med henne da :sjenert: , og ville foretrukket kjæresten min foran henne any day, men den lengtende følelsen "hun er bare perfekt" husker jeg veldig godt :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, for en stund siden møtte jeg en franskmann som var helt utrolig vakker. Tenkte "WOW!" da jeg så han. I tillegg hadde han en flott personlighet som gjorde han enda mer attraktiv. Dessverre hadde han ring på fingeren... Jeg har sett mange pene menn, men ingen som kan måle seg med hans skjønnhet.

Skrevet

Det er så vanskelig å si, for det finnes så mange typer pen (i hvertfall i mitt hode). Men det vakreste jeg vet om er niesa mi på fem. Jeg liker å ta bilder av henne, og når jeg kommer hjem og laster over bildene kan jeg sitte å stirre på dem leenge.

Jeg kan også sitte å se på henne leke/snakke i evigheter, men da går det vel mer over til å handle om personlighet. Men hun er virkelig billedskjønn.

Skrevet

Det er vanskelig å si om jeg har sett den peneste som finnes. Men jeg ser daglig utrolig vakre og flotte mennesker! Både jenter og gutter, men det er kanskje spesielt én jeg synes er utroooolig flott, tror aldri jeg har sett maken! Høy, mørk, muskuløs, nydelige mørke øyne man kan grave seg inn i, vakkert ansikt, søt, pen og kjekk på samme tid. Han her klarer jeg faktisk ikke la være å se på hver gang jeg ser ham, han må jo tro jeg er gal eller noe, men nei, dæven for et mesterverk!

Skrevet

Kjæresten min er den absolutt kjekkeste mannen jeg noengang har sett.

Men pene jenter ser jeg masse av, hver eneste dag. Der er det atskillig vanskeligere å bestemme seg ;)

Skrevet

Jeg hadde aldri opplevd "love at first sight" før jeg skulle ta flyet hjem fra USA noen uker siden.

På flyplassen får jeg øye på den peneste damen jeg noensinne har sett. Det eneste ordet jeg kan "fager".

Hun var ikke det man kaller "babe-pen", men rett og slett nydelig, uten nesten noe sminke i det heletatt. Også hadde hun en slags veldig naturlig ro/adferd. Var nesten som en engel x)

Jeg ble stående å måpe inne meg.

Men det stopper ikke der.

Når jeg går på flyet mitt, hvem tror dere sitter i setet ved siden av der jeg skal sitte?!

Av alle tilfeldigheter... Så akkurat hun, akkurat der.

Det som var så jævli synd var at vi også fikk en god tone (flyet varte i 10 timer, prata jo nesten så og si hele turen). Men hun bodde jo i San fransico, og skulle på ferie i europa. jeg skulle hjem til norge for å bli der.

Faen at dette ikke var turen TIL USA, når jeg skulle være der et halvt år.

Men, jaja. kan ikke få alt. Og flaksen min måtte jo ta slutt et sted.

men artig historie syntes jeg alikevel.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, flere ganger.

Men det endrer seg jo til stadighet da jeg ser nye folk hele tiden. Det er jo mange av de jeg ikke har sett som overgår den peneste jeg har sett.

AnonymBruker
Skrevet

Vær morgen når jeg skal børste tennene så ser jeg den fineste i verden.

Skrevet

Jeg så en gang en jente på bussen som var helt utrolig. Hun var lav, passe slank og med myke former og hadde melkehvit hud med fregner, skarpe grønne øyne og langt, bølgete rødt hår som omkranset ett veldig spesielt ansikt, nesten hjerteformet. Smilet hennes var så varmt og ekte når hun snakket med han hun sto sammen med (kjæresten?), hun rødmet og glødet rett og slett. Jeg klarte ikke slutte å stirre, en del av meg hadde faktisk lyst til å gå bort og si til henne at hun var den nydeligste jenten jeg har sett noen sinne.

Senere har jeg oppdaget at det er modell som ligner på denne jenten, men hun jeg så var så utrolig mye mer unik.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg så en utrolig kjekk kar. Så ham på Bergen Storsenter, han var pollti. Han var høy, kjekk, hadde en behagelig væremåte. Passe utadvendt, kanskje rundt 25 år. Jeg satt og glodde på ham, og han så litt tilbake. Ikke fordi jeg var noe digg, men noe sånt som "eh, hvorfor glor du sånn?". På den tiden var jeg feit og jævlig, var aldri noen som så to ganger på meg. :filer:

Det slo meg etterpå at jeg hadde glodd på ham som en eller annen ukontrollert bikkje. :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...