AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #1 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg har sett mange pene mennesker. Vet at noen har fortalt meg at de har sett/vet om en som er den peneste de har sett, helt alvorlig. Jeg synes det er vanskelig å se noen som er penest, da jeg har sett så mange pene mennesker. Føler at det blir veldig individuelt, så regner med forskjellige svar. Er du en som har sett "det peneste du har sett" til nå, eller er du som meg: Ikke sett den peneste enda. Bare lurer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 6. juni 2011 #2 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg har sett den peneste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daniel84 Skrevet 6. juni 2011 #3 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg har også sett den peneste;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fable Skrevet 6. juni 2011 #4 Del Skrevet 6. juni 2011 Nope. =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #5 Del Skrevet 6. juni 2011 Artig:) Ble jo litt glad inni meg. Håper jo på å se den peneste jeg også en dag!- selvom man ikke skal sitte på gjerdet og vente sådan. Ja, håper dere skjønner. Hvorfor er vedkommede den peneste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 6. juni 2011 #6 Del Skrevet 6. juni 2011 Vanskelig å svare på. Men utseende og personlighet er flott, utstråling og alt er bare helt uimotståelig. Guud så jeg glad er for at han er min. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 6. juni 2011 #7 Del Skrevet 6. juni 2011 Det har jeg aldri tenkt om et menneske, men tar meg jo i å stirre på pene folk og leite etter feil Noen av dem har ikke feil heller, ansikt, hår, kropp, tenner klær og alt er FORBANNA VAKKERT. Æsj, hater sånne jenter! :kgbaby: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Micolina Skrevet 6. juni 2011 #8 Del Skrevet 6. juni 2011 Vanskelig å svare på. Men utseende og personlighet er flott, utstråling og alt er bare helt uimotståelig. Guud så jeg glad er for at han er min. Rare med meg er at jeg ofte ikke finner menn "pene". Jeg er hetro, men kan sitte og nærmest stirre på jenter/damer jeg syntes er helt fantastisk pene at de er behagelig å se på. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daniel84 Skrevet 6. juni 2011 #9 Del Skrevet 6. juni 2011 Tja.. Hun er jo utseendemessig utroolig pen, og har også en awesome personlighet. Verdens peneste øyne og smil !Alt med henne er bare helt utrolig. Det har jo sikkert noe med mine følelser for personen å gjøre også, men jeg har aldri sett en så pen person før, verken før eller etter jeg ble kjent med henne. Kjendisene i Hollywood got nothing on her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daniel84 Skrevet 6. juni 2011 #10 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Dobbelpost Endret 6. juni 2011 av Daniel84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #11 Del Skrevet 6. juni 2011 Så koselig. Jeg har vansker med å se at en person er den peneste. Synes jeg ser mennesker som er penere enn disse Hollywood-personene daglig :gjeiper: Kanskje for mange pene mennesker? Hvertfall til at jeg kan si at noen er aller aller penest -ts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #12 Del Skrevet 6. juni 2011 Så koselig. Jeg har vansker med å se at en person er den peneste. Synes jeg ser mennesker som er penere enn disse Hollywood-personene daglig :gjeiper: Kanskje for mange pene mennesker? Hvertfall til at jeg kan si at noen er aller aller penest -ts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 6. juni 2011 #13 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Rare med meg er at jeg ofte ikke finner menn "pene". Jeg er hetro, men kan sitte og nærmest stirre på jenter/damer jeg syntes er helt fantastisk pene at de er behagelig å se på. Sånn har jeg alltid vært også. Men jeg klarte å finne en mann som kan gå under pen, vakker og kjekk. Åh, gleder meg til han kommer etterpå så jeg kan sitte å stirre han i senk. Endret 6. juni 2011 av KaDust Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daniel84 Skrevet 6. juni 2011 #14 Del Skrevet 6. juni 2011 Så koselig. Jeg har vansker med å se at en person er den peneste. Synes jeg ser mennesker som er penere enn disse Hollywood-personene daglig :gjeiper: Kanskje for mange pene mennesker? Hvertfall til at jeg kan si at noen er aller aller penest -ts Hehe, kjendisene er ikke så all that som alle skal ha det til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 6. juni 2011 #15 Del Skrevet 6. juni 2011 Ja,den personen som stirrer tilbake på meg i baderoms- speilet hver morgen. he,he,he 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #16 Del Skrevet 6. juni 2011 Hehe, kjendisene er ikke så all that som alle skal ha det til Nei, rart det der. Sikkert veldig individuelt det også?- men nei, Hollywood har et annet skjønnhetsblikk enn det jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #17 Del Skrevet 6. juni 2011 Ja,den personen som stirrer tilbake på meg i baderoms- speilet hver morgen. he,he,he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløftfrid Skrevet 6. juni 2011 #18 Del Skrevet 6. juni 2011 Eg har jo speil (den MÅTTE jo kome før eller seinare ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 6. juni 2011 #19 Del Skrevet 6. juni 2011 Er ikke så fan av kjendiser jeg heller. Sjeldent jeg blir wow'a av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløftfrid Skrevet 6. juni 2011 #20 Del Skrevet 6. juni 2011 Ja,den personen som stirrer tilbake på meg i baderoms- speilet hver morgen. he,he,he Æsj, du kom meg i forkjøpet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå