Gå til innhold

Vondt på venstre side i magen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

De siste mnd har jeg hatt smerter på venstre side i magen, de er ikke uutholdelig vonde, men de er svært plagsomme og av og til veldig vonde. Noen ganger er det svært ubehagelig å ha sex, så jeg får rett å slett ikke til å ha sex med samboeren min ganske ofte. Det er ikke vondt, men en blanding mellom vondt og ubehagelig..

Er det noen som har noen idè på hva dette kan være? Bør jeg dra til legen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor i magen er det vondt? nede ved eggstokkene eller oppe i magen? er det nede så kan det være EL smerter...

AnonymBruker
Skrevet

Det er nede ved eggstokkene. Jeg har tenkt på at det kan være det, men jeg har jo hatt disse smertene så å si hver dag i flere mnd. Jeg kan da umulig ha EL hver dag i flere mnd.

Skrevet

så lenge ja, da bør du få sjekket det, kan være alt fra cyste til betennelse i eggstokken, og det er ikke bra og gå med lenge.

Få deg en time til legen og henvisning til gynekolog så finner de nok ut av det, lykke til:)

AnonymBruker
Skrevet

jeg hadde samme problemet som deg ts.. gikk sånn lenge men så gikk jeg til slutt til legen for jeg klarte det ikke lenger og kunne heller aldri ha sex. det viste seg at jeg hadde bekkenbetennelse eller noe sånn. fikk no tabletter også forsvant det :) så gå til legen :)

AnonymBruker
Skrevet

Det kan være så mye. Cyster på eggstokkene er vanligst og i de aller fleste tilfellene helt ufarlig, men det kan gjøre skikkelig vondt når de sprekker!

Om det blir vondere så burde du gå til lege.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...