Gå til innhold

Hjelp! Jeg må muntres opp!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk nettopp vite jeg strøyk på den praktiske og avsluttende eksamen. Jeg har aldri strøket på noe eksamen før, og har MAX presentasjonsangst når jeg blir vurdert i praktiske ferdigheter. Nå sitter jeg bare å griner av tanken på at jeg må tilbake for å ta opp igjen eksamen i høst.

MEN, om en halvtime drar jeg avsted til flyplassen for en 16timers tur til Afrika! Jeg har gledet meg til turen kjempelenge. Nå er jeg ikke litt glad en gang.

Quick fix, anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:klemmer:

jeg skjønner at det kan være litt tungt nå. Men gjort er gjort, legg det til side, og ha verdens beste ferie! :) Sorgene kan du ta når du kommer hjem, du har lagt mye tid i å forberede deg til eksamen, og har sikkert hatt massevis av nerver, og hadde det ganske ille den siste tiden. Derfor fortjener du nå å slappe av, og ha det kjempegøy!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde fokusert på ferie og pakking. Når du har reist så vil du oppleve så mye at dette kommer i bakgrunnen. Nyt ferie. Det er ingenting du kan gjøre her og nå.

Hadde vel bedt om en bedømning av resultatet sånn at du skjønner hvorfor du strøk. Ev. klagd. Du har ingenting å tape.

Skrevet

Husk at det ikke er verdens undergang, selv om det føles pyton. Husker selv jeg strøk på Ex.Phil av alle ting i første semester ved universitetet. Fikk sjokk, da jeg alltid hadde fått gode karakterer på Vgs. Men jeg tok meg sammen, forberedte meg bedre og stod på neste forsøk.

Som nevnt ovenfor, be om en begrunnelse, og du har heller ingenting å tape på å klage. Når du tar om igjen eksamen neste gang kan du også fortelle sensor at du blir nervøs av praktiske vurderinger.

God tur, og tenk på alle som stryker og som klarer seg utmerket senere! Kos deg!:)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for gode ord! Kjenner jeg føler meg litt bedre nå som jeg sitter på flyplassen. Vil ikke at dette skal ødelegge ferien, men klarer ikke helt å slutte å tenke på det. Tenke på alle de andre i klassen som feirer at de er ferdige og kan begynne å bruke tittelen sin.. Huff.

Jeg har allerede sendt mail til skolen ang klage, men det står i forskriftene at det ikke er mulig å klage på praktiske eksamener :( Det verste er at jeg hadde forberedt meg SÅ godt, og har stadig bekymra meg og øvd på denne eksamen i et halvt år og brukt SÅ mye tid; da er det ekstra surt å stryke på fillefeil pga nervøsitet...

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...