Gjest TS Skrevet 6. juni 2011 #1 Skrevet 6. juni 2011 Jeg har de siste dagene hatt ganske ømme pupper, og idag har det toppet seg helt. Jeg klarer nesten ikke ha på BH engang, for det er så vondt. Spesielt på utsiden på beggge, men høyre er verst. Og brystvortene er ømme og vonde. Kan ikke huske å ha hatt det sånn siden amming! Jeg er ikke gravid, 150% sikker. Noen som vet hva det kan være? Skulle tro puppene var ferdigvokst ihvertfall, er 21. Går forresten på Zyrona p-piller, har snart gjort det i 4 måneder, så er kanskje rart om det plutselig skulle komme bivirkninger nå..?!
Gjest TS Skrevet 6. juni 2011 #3 Skrevet 6. juni 2011 Nei, har normalt kosthold. Hvordan det, er det vanlig på lavkarbo?:@
Gjest wahaj Skrevet 6. juni 2011 #4 Skrevet 6. juni 2011 Lavkarbo har ingenting med det å gjøre... Mest sannsynlig er det bare hormoner. Enten eggløsning eller mensen på vei.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2011 #5 Skrevet 7. juni 2011 Det er vanlig å få ømme bryster på lavkarbo ja, jeg får det selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå