AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #1 Skrevet 6. juni 2011 Har hatt hormonspiral i 2år nå, og egentlig ikke hatt noe vondter eller problemer med det tidligere, men har fått ny kjæreste og han er da en del større nedentil enn min forrige så nå hender det at jeg får vondt når vi har sex. Som regel kun ved doggy. Er dette pga at han kommer borti spiralen og at d da blir ubehagelig? Burde jeg kansje få meg en time hos legen for å sjekke det, kan de finne ut av det i det hele tatt ? Burde vell bare ringe en lege å høre, men tenkte jeg kunne spørre her, tilfelle det er andre som har vært borti det samme og da veit om det er d som er årsaken
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #2 Skrevet 6. juni 2011 Har hatt hormonspiral i 2år nå, og egentlig ikke hatt noe vondter eller problemer med det tidligere, men har fått ny kjæreste og han er da en del større nedentil enn min forrige så nå hender det at jeg får vondt når vi har sex. Som regel kun ved doggy. Er dette pga at han kommer borti spiralen og at d da blir ubehagelig? Burde jeg kansje få meg en time hos legen for å sjekke det, kan de finne ut av det i det hele tatt ? Burde vell bare ringe en lege å høre, men tenkte jeg kunne spørre her, tilfelle det er andre som har vært borti det samme og da veit om det er d som er årsaken Har ikke vært borti akkurat det samme, men noen lignende. Som du skriver kommer han nok borti spiralen fordi han kommer såpass dypt inn i deg. Her hadde jeg vondt i starten, fordi mannen kom borti trådene som stakk ut. Men mannen fikk vel egentlig mest vondt, for han stakk seg på dem. Løsningen er ble å kutte trådene helt ned, samt unngå helt dyp penetrering. Kanskje du kan få kuttet trådene litt til? Ev. unngå doggy. Vet du om mannen er litt sår på penishodet etter sex?
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2011 #3 Skrevet 7. juni 2011 Takk for svar Har snakka med kjæresten om dette, og han kjenner ikke noe til spiralen, ikke som han legger merke til i alle fall, ikke sår eller noe vondt/ubehagelig for han, sier han. Har prøvd å lest litt om dette, men da er d som du sier at han får mest vondt, hmm.. Nei, er vell ingen utvei enn å dra til legen for å finne ut av det kansje
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå