Gå til innhold

Røde prikker over hele kroppen


ungmamma

Anbefalte innlegg

I gårkveld ringte jeg legevakta, for min sønn på 1,5 år har fått røde prikker over hele kroppen. Spesielt på hele rompa. Det begynte som et stort sår på låret, og har nå spredd seg over hele rompa, nedover fotene, armene og ryggen. Har også noen prikker i ansiktet. Han er ikke i form, han spiser lite, er veldig klengete, varm men ikke feber. Da jeg ringte etter at min eks svigermor var å så på sønnen min( jeg ringer egentlig for hver minste ting ), fikk vi time. ( Måtte krangle til meg en time. " Er det virkelig nødvendig da?" spurte legen om. Frekt )

Min tante jobber i ambulansen, hun sa at jeg måtte mase til meg for å få legen til å se nøye på gutten ( legen er kjent for å være ganske rask ). Da jeg kom dit, så han så vidt på sønnen og sa at det var bleieutslett. Jeg har sett bleieutslet før, og det ligner ikke. Men jeg er ingen lege, så jeg kan ikke si noe.

Jeg er også veldig bekymret for han nå. For i går sov han 3 timer midt på dagen ( uvant ) og la seg i 8 tiden på kvelden. Nå er klokka over halv 12 og han sover enda! Han bruker å våkne i 7 tiden. Det må jo være noe galt med han? Eller er jeg bare unødvendig hysterisk? Er mitt første barn, og jeg er alene med han, 19 år. Hva gjør jeg? :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...