Gå til innhold

KG = Fjortis sted

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere som har merket at i det siste florer det rundt med så mange barneslige tråder? Kg var ikke slik før ser ut som om fjortisene har flyttet inn her. Synes det bør være en aldersgrense for å poste innlegg her. Mange har dratt fra kg pga dette må si vurdere dette sterkt selv. Noen som er enig?

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du er barnslig tråd? Kan du gi noen eksempler?

AnonymBruker
Skrevet

Syntes det er tragisk at moderatorene ikke sletter trålle tråder.

AnonymBruker
Skrevet

Fjotiss er en tilstand,ikke en alder. Ergo vil ikke en aldersgrense fungere.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du er barnslig tråd? Kan du gi noen eksempler?

Eks: Jeg var på fylla( skrevet av en fjortis uten selvtillit)

Hvem er den peneste dama på kg? Hallooo

Vil ikke på ferie meg kjæresten? Hun vil ikke på ferie fordi han blir fortere brun enn henne og da bare føler hun seg suppper duper teit fordi hun er hvis i forhold.

Dette er da bare noen eksempler.

Gjest Heloise
Skrevet

KG er for alle. Til og med plagsomme AB'ere desverre.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vil ikke på ferie meg kjæresten? Hun vil ikke på ferie fordi han blir fortere brun enn henne og da bare føler hun seg suppper duper teit fordi hun er hvis i forhold.

Nå har ikke jeg lest den tråden på flere timer, men da den var på side 2 anså jeg den for å være en åpenbar trolletråd. Akkurat det med "troll" er et problem på hele verdensveven, ikke bare på KG. Og det er lite man kan gjøre med dem annet enn å overse dem.

Jeg tipper at de fleste trådene her som er skrevet av "fjortiser" er trolletråder. Er man klar over hva trolling er for noe og hvordan de oppfører seg, er det enklere å oppdage hvilke tråder som er ekte og hvilke tråder som er bare tull. Når man oppdager at en tråd er tull, gå ut av den og overse den. Forhåpentligvis sletter moderatorene de mest ekstreme tulletrådene. Det er ikke morsomt for troll når ingen gir dem oppmerksomhet. Don't feed the troll!

Skrevet

Syntes det er tragisk at moderatorene ikke sletter trålle tråder.

Den eneste trollinga de kan slå ned på er hvis de kjenner igjen IP-adressen og ting ikke stemmer overens.

Skrevet

Jeg tror vi har hatt flere poller tidligere her på forumet, hvor man kunne huke av for sin aldersgruppe. Jeg tror at majoriteten av KG's brukere var 25 år og oppover.

Skrevet

Det som er så greit med slike diskusjonsfora, er jo at man velger selv hvilke tråder man vil lese og være med i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...