AnonymBruker Skrevet 5. juni 2011 #1 Skrevet 5. juni 2011 Herregud. Jeg var på fylla på i helga, og forstår forsatt ikke hva som skjedde. Ble ganske så full, fullere enn jeg trodde. Hadde det bare gøy, og var kjempeglad. Men greia er at jeg kyssa så mange. Jeg kysset de fleste bare uten tunge (regner jeg med), men allikevel. Har egentlig mest tro på at det var fordi jeg var så glad, noen annen grunn finner jeg ikke. Jeg er egentlig supersjenert! Føltes liksom som jeg kunne få hvem jeg ville, og sa nei til flere som prøvde seg mer. HAHA, det her høres sært ut, men det er det. Kan noen forklare meg hva som skjedde?
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2011 #4 Skrevet 5. juni 2011 Pleier ikke kysse alle mulige folk selv om jeg er full. Har aldri gjort akkurat det før egentlig. Så?
Gjest Heloise Skrevet 5. juni 2011 #5 Skrevet 5. juni 2011 Hva skjedde? Det kan jeg si deg, svaret er ganske enkelt. Fylla skjedde. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2011 #6 Skrevet 5. juni 2011 Alkoholen gjorde den sjenerte jenta som gjemte seg om til en klassisk luremus. Unngå det der i fremtiden.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2011 #7 Skrevet 5. juni 2011 Alkoholen gjorde den sjenerte jenta som gjemte seg om til en klassisk luremus. Unngå det der i fremtiden. Det jeg mente med "prøvde seg mer", var noen som jeg ikke gjorde noe med, men som allikevel prøvde seg veldig. Ser ikke akkurat at noen kan tro de skal få seg et knull fordi noen er glad og gir dem et lite nuss?
Gjest Anjelika Skrevet 5. juni 2011 #8 Skrevet 5. juni 2011 Du fikk en gigantisk selvtillitsboost av alkoholen kombinert med oppmerksomheten og elsket det siden du vanligvis er sjenert. Du eksploderte ut av skallet og det var dødsmorsomt. Ta med deg litt av den selvtilliten når du er edru også. Du har like mye draget da, du har bare ikke følelsen av at du har det. Når selvtilliten vokser i edru tilstand og du innser du kan få hvem du vil uansett så får du en balanse i det og har ikke behov for å skeie ut i fylla og bli helt bananas etter bekreftelse og flørt. 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2011 #9 Skrevet 5. juni 2011 Du fikk en gigantisk selvtillitsboost av alkoholen kombinert med oppmerksomheten og elsket det siden du vanligvis er sjenert. Du eksploderte ut av skallet og det var dødsmorsomt. Ta med deg litt av den selvtilliten når du er edru også. Du har like mye draget da, du har bare ikke følelsen av at du har det. Når selvtilliten vokser i edru tilstand og du innser du kan få hvem du vil uansett så får du en balanse i det og har ikke behov for å skeie ut i fylla og bli helt bananas etter bekreftelse og flørt. Er nok noe i det du sier der, ja. Skulle gjerne hatt den selvfølelsen edru også, føler meg helt awesome når jeg er full. Som om jeg bare kan prate - og jeg er morsom når jeg prater! Haha. Husker til og med at jeg pratet med en jeg har sett litt på på skolen, og vi skal tydeligvis ha nussa litt også. Akkurat det husker ikke jeg. Men gjelder jo veldig lite når jeg var som en flyvende leppe. Men så var dette et engangstilfelle, da. Pleier ikke gå bananas, og denne gangen var nok. Fyllenerver! 1
Gjest Anjelika Skrevet 5. juni 2011 #10 Skrevet 5. juni 2011 Er nok noe i det du sier der, ja. Skulle gjerne hatt den selvfølelsen edru også, føler meg helt awesome når jeg er full. Som om jeg bare kan prate - og jeg er morsom når jeg prater! Haha. Husker til og med at jeg pratet med en jeg har sett litt på på skolen, og vi skal tydeligvis ha nussa litt også. Akkurat det husker ikke jeg. Men gjelder jo veldig lite når jeg var som en flyvende leppe. Men så var dette et engangstilfelle, da. Pleier ikke gå bananas, og denne gangen var nok. Fyllenerver! Alkoholens ironi.. evnen til å være genuint morsom synker omvendt proporsjonalt med følelsen av at man sannsynligvis er den morsomste personen i verden. Du kan faktisk bare prate med folk når du er edru også, og er enda mer awesome da - om du overkommer sjenertheten. Slå av en prat med han du hadde sett litt i morgen, si takk for sist og fleip med din egen oppførsel osv. Øv opp selvtilliten. Og drikk mer med måte neste gang, kanskje 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2011 #11 Skrevet 5. juni 2011 Alkoholens ironi.. evnen til å være genuint morsom synker omvendt proporsjonalt med følelsen av at man sannsynligvis er den morsomste personen i verden. Du kan faktisk bare prate med folk når du er edru også, og er enda mer awesome da - om du overkommer sjenertheten. Slå av en prat med han du hadde sett litt i morgen, si takk for sist og fleip med din egen oppførsel osv. Øv opp selvtilliten. Og drikk mer med måte neste gang, kanskje Ja, er nettopp det. Men når man føler man ikke funker så bra som edru fordi man er sjenert, beh. Ingen god følelse. Tror alltid at gutter aldri kunne tenkt seg meg uansett, så gidder ikke prøve meg på noen edru. Er vel ikke vanlig at man gjør det heller?! Får nok ikke sett noen av de før i august, er bra på en måte men kjipt på en annen. Men men Pleier ikke drikke heeeelt med måte, men det her har aldri skjedd før anyway. Men burde vel trappe ned, hah.
Gjest SelvesteTerese Skrevet 6. juni 2011 #12 Skrevet 6. juni 2011 Jeg kan ikke fortelle deg hva som skjedde, for jeg var der ikke. Men jeg får et inntrykk av at du drakk alkohol?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå