Gå til innhold

Kyllingburger

Fremhevede innlegg

Gjest Caitlin
Skrevet

Har lyst til å lage kyllingburger fra scratch, men har aldri laget hamburger før. Noen som har en ok oppskrift på gode kyllingburgere, eventuelt hamburger ?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blander kjøttet med hakket hvitløk/hvitløkspulver, oregano, pepper, salt, evt. annet krydder.

Enkelte sverger til å blande i litt loff som har ligget i melk e.l. (og så klemme ut mesteparten av fuktigheten), for å få dem ekstra saftige, men det har jeg aldri gjort.

Når jeg lager vanlig burger blander jeg av og til i et egg, men det kommer litt an på.

Om du skal grille kyllingburgere kan de være litt vanskelige å få til å holde sammen, så vær obs på det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes for øvrig det er veldig godt med hakket vårløk i kyllingburgere. :jepp:

Skrevet

Jeg bruker å blande kyllingkjøttdeig, ett egg, finhakket vårløk, salt, pepper, oregano, hvitløk, og vi liker det litt sterkt så vi har oppi litt finhakket chili også.

Skrevet

Finhakket hvitløk, chili og vårløk, salt og pepper, et egg og masse revet parmesan.

Skrevet

takk for gode tips, vi skal ha kyllingburger i morgen, noe jeg aldri har laget før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...