Gå til innhold

Hadde jeg orgasme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og en kamerat har hatt en veldig spesiell tone siden vi ble kjent i fjor. Lange samtaler om alt og ingenting, og ofte har vi kommet inn på temaet sex.

Var på besøk hos han i dag. Vi var alene hjemme hos han, og det endte med at vi rota, og at han slikka meg. Jeg er jomfru (noe han vet)og dette er det lengste jeg har gått med en gutt. Derfor er det vanskelig for meg å vite hvordan en orgasme kjennes.

Da han slikka meg (spesielt på klitoris) begynte beina mine å dirre skikkelig! Det var helt merkelig, som en muskelspasme eller noe lignende. Det kjentes som om jeg var på nippet til å få orgasme, men samtidig kjentes det ikke ut som om det ville bikke over i noe annet heller...Dette er som sagt en helt ny følelse for meg. Håper noen tar seg tid til å svare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

høres ut som en orgasme ja.. man blir veldig avslappet etter en orgasme, får liksom en god ro i kroppen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du var like før og få orgasme.

bare nesten, det blir også slik til meg rett før jeg får den.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orgasme beskrives sikkert litt annerledes av alle. Men for meg høres det ut som om du var på nippet.

Jeg dirrer litt i kroppen rett før, men orgasmen kjennes nesten litt ut som om jeg har et silkelaken inni hele kroppen på en måte, og idet jeg kommer blir den dratt opp til et punkt rett på klitoris. Kanskje utrolig vanskelig å forstå hva jeg mener da men :) All energien i kroppen blir liksom dratt opp til skrittet når jeg kommer.

Og rett før det skjer får jeg en dirring i beina :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orgasme beskrives sikkert litt annerledes av alle. Men for meg høres det ut som om du var på nippet.

Jeg dirrer litt i kroppen rett før, men orgasmen kjennes nesten litt ut som om jeg har et silkelaken inni hele kroppen på en måte, og idet jeg kommer blir den dratt opp til et punkt rett på klitoris. Kanskje utrolig vanskelig å forstå hva jeg mener da men :) All energien i kroppen blir liksom dratt opp til skrittet når jeg kommer.

Og rett før det skjer får jeg en dirring i beina :)

Bra beskrivelse!

TS, høres ut som du nesten fikk det, ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må du spørre, har du nok ikke fått orgasme. Men du var sikkert like i nærheten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det var en orgasme, men nesten!

Prøv deg frem på egenhånd så du lærer din egen kropp og kjenne..:) Så blir det lettere for deg å vite hva kroppen gjør!

Lykke til!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har hatt orgasme så vet du hva det er og trenger ikke spørre om det. når du ikke er sikker, så har du ikke hatt orgasme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du var på vei å få en orgasme, men jeg tror ikke du fikk det siden du lurer på om det var det det var. Du vet det når du får det! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...