Gå til innhold

Jeg elsker orgasmer!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Åhh jeg sitter og leser til eksamen, som er om en ukes tid, men har som vanlig alvorlige problemer med konsentrasjonen.

Og da blir jeg så innmari kåt når jeg ikke orker å lese mer! Idag har jeg sikkert onanert 20 ganger og jeg får orgasme hver gang! Det er helt fantastisk godt :D

Av en eller annen grunn så elsker jeg orgasmer spesielt når jeg er litt rastløs og ikke får konsentrert meg!

Andre som har det sånn?

-Jente 25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen andre? Ikke gutter engang`?

Jaja, så er jeg litt spesiell da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig som kan komme 20 ganger så lett :jepp:

Kan jo innrømme jeg blir litt extra kåt nå som det er vår....vårkåtheten titter frem... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Pleier som regel å kose litt med meg selv hele tiden, slik at konsentrasjonen holdes oppe.

En mild seksuell opphisselse fungerer hjelpende foran kompliserte oppgaver :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig som kan komme 20 ganger så lett :jepp:

Kan jo innrømme jeg blir litt extra kåt nå som det er vår....vårkåtheten titter frem... :fnise:

Åhh ja, har alltid hatt lett for å komme av meg selv :) Det trenger ikke ta mer enn et halvt minutt/minutt før jeg kommer. Og alle orgasmene er litt forskjellige, helt fantastisk :)

Jeg har ikke så lett for å komme vaginalt da, da må jeg oftest hjelpe til litt, men kommer da så å si med en gang :fnise:

Kanskje er det våren som påvirker meg i tillegg til eksamen! Hadde jeg hatt kjæreste nå hadde han fått gjennomgå stakars...

-TS

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier som regel å kose litt med meg selv hele tiden, slik at konsentrasjonen holdes oppe.

En mild seksuell opphisselse fungerer hjelpende foran kompliserte oppgaver :)

Hmm... ja det er nok ikke så dumt! Men blir nesten litt avhengig, så tar ikke lenge før jeg tar meg en ny pause...

-TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Katten.

Altså, jeg onanerer ikke helt til orgasme, bare koser litt slik at det er godt - som sender ut masse hormoner i kroppen, holder deg våken og mer fokusert. Så etter _lang tid_ kan jeg kanskje komme.

Det er jo ikke så lurt å onanere seg ofte til orgasme, for oss gutta, da det sender ut muskelavslappende midler i kroppen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det helt likt. Sitter å leser til eksamen, men klarer ikke konsentrere meg.

Det er så innmari irriterende og jeg har vært sånn i noen mnd nå.

For min del så ble det slutt med eksen i høst, og da levde jeg (frivillig) sølibat helt frem til januar. Tanken på sex var bare ekkel. Men så begynte jeg å ha sex igjen, og nå har jeg hatt en fast partner i senga siden februar - MEN vi møtes KANSKJE en gang i uka. ALT for lite.

Jeg har laget en tulle-teori oppi hodet mitt at de nesten 6 mnd uten noen slags form for sex slår tilbake nå. Jeg får liksom ikke nok! Sagt det til han jeg driver med og - at han må gjerne komme på besøk oftere for jeg får ikke nok :P Løsningen blir da at jeg bare må kose med meg selv. :P

Sorry hvis jeg "tar" litt over her nå - men i bunn og grunn så skjønner jeg hvordan du har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Hver gang jeg er litt fustrert og lei av eksamenslesingen så er det rett med handa under buksa for å gi meg litt nytelse :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, så morsomt! Tenkte akkurat på det idag. Har onanert veeeldig mye nå i det siste (eksamenstid) og tror det er fordi jeg er stressa, og det er en måte å slappe av på:) digg er det uansett da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...