Redbull Skrevet 5. juni 2011 #1 Skrevet 5. juni 2011 Tenkte jeg ville dele mine to favoritt mellommåltider med dere! Dette spiser jeg fordi det er knall godt, og Sundt. Er også ganske lalorifattig, det er jo en bonus, men jeg spiser gjerne ett knekkebrød eller to til, i tillegg. Jeg steker sjampinjong og har litt (!) ost over, og jeg steker fersk spinat og har litt (!) fløte over!! Utrolig godt!! Også enkelt. Tilbehør til grillmaten funkerdet også som kos dere!
Gjest Elfrida Skrevet 5. juni 2011 #2 Skrevet 5. juni 2011 Hørtes bra ut! Her er en annen: stek litt løk og hvitløk i panna til det blir blankt og mykt, sleng oppi masse frosne grønne erter, og litt kyllingkraft eller buljong. La simre under lokk til det er varmt.
Gjest petre Skrevet 5. juni 2011 #3 Skrevet 5. juni 2011 Tenkte jeg ville dele mine to favoritt mellommåltider med dere! Dette spiser jeg fordi det er knall godt, og Sundt. Er også ganske lalorifattig, det er jo en bonus, men jeg spiser gjerne ett knekkebrød eller to til, i tillegg. Jeg steker sjampinjong og har litt (!) ost over, og jeg steker fersk spinat og har litt (!) fløte over!! Utrolig godt!! Også enkelt. Tilbehør til grillmaten funkerdet også som kos dere! Kalorifattig og sunt??? Ikke det første jeg tenker om dette, men sikkert godt
chikako Skrevet 5. juni 2011 #4 Skrevet 5. juni 2011 Kalorifattig og sunt??? Ikke det første jeg tenker om dette, men sikkert godt Er ikke mye kalorier i sopp i alle fall!
Redbull Skrevet 5. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2011 Sopp og spinat er Sundt og kalorifattig. Ar så moderate mengder ost og fløte i at det unner jeg meg
Gjest Mauna Lee Skrevet 5. juni 2011 #6 Skrevet 5. juni 2011 Det er ikke med beregnet på lavkarbofolk da? minus knekkebrødet Uansett så det jo godt ut!
Tears.of.the.Sun Skrevet 5. juni 2011 #7 Skrevet 5. juni 2011 Jeg bruker å småspise melon (den gule som jeg aldri husker hva heter) med noen skiver serranoskinke på toppen.
Redbull Skrevet 5. juni 2011 Forfatter #8 Skrevet 5. juni 2011 Det er ikke med beregnet på lavkarbofolk da? minus knekkebrødet Uansett så det jo godt ut! Vet ikke hvor mye karbo det er i sopp jeg. Har hørt at alt av grønnsaker som vokser over bakken kan spises men jeg vet ikke
Redbull Skrevet 5. juni 2011 Forfatter #9 Skrevet 5. juni 2011 Jeg bruker å småspise melon (den gule som jeg aldri husker hva heter) med noen skiver serranoskinke på toppen. Åh, det er nam! Honningmelon?
Tears.of.the.Sun Skrevet 5. juni 2011 #10 Skrevet 5. juni 2011 Åh, det er nam! Honningmelon? Ja! Den andre melonen som er oransje/rødaktig inni og grønn med sånne hvite linjer på utenpå (ikke vannmelon) funker også fint!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå