Gå til innhold

Nabo er slem mot meg og hunden min :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nettopp flyttet inn med kjæresten i nabolaget. Jeg mistet båndet til hunden min så den sprang fritt løst i hagen til en nabo. Sprang selvfølgelig og hentet den med en gang, men så kom naboen ut og sjelte oss ut. Han sa at jeg skulle holde det 'drittdyret' mitt langt unna han og huset sitt og at folk som tar med seg dyr til boligstrøk skulle vært avliva eller sendt på sinnsykehus. Hver gang vi passerer huset hans sender han meg stygge blikk og kalelr hunden min stygg og feit og sier at jeg bør flytte på meg. Jeg blir så lei meg :( får nesten lyst til å flytte også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men i svarte da, for en tulling!

Jeg hadde revet av noen rimelige ufine gloser mot den mannen neste gang, hadde ikke klart å dy meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han høres virkelig ut som at han har hatt vonde opplevelser med hunder eller hundeeiere før. Det er selvfølgelig ingen unnskyldning for han å oppføre seg som en idiot likevel. Jeg kan respektere at mennesker ikke er like glad i eller trygge på hunder som jeg er, men det du beskriver er rett og slett respektløst og frekk oppførsel. Jeg vet ikke helt hva du kan gjøre med det heller, det er jo ikke ulovlig å være spydig. Du får bare prøve å unngå han så mye som mulig. Du kan ikke flytte på deg igjen pga. en idiotisk nabo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei fy flate, neste gang så ber du han holde kjeft, og kaller han deg for ting så kall han for ting tilbake. Seriøst, visse mennesker må få på tryne før de holder kjeft. Ikke bli lei deg og flytt pga den drittsekken, jeg ville holdt en stor fest med mye bråk så han ikke tror han er kongen på haugen. Blir så forbanna når folk med issues skal komme å tråkke ned på andre!! :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anmeld han for ærekrenkelse eller si at du skal det hvis han ikke passer sine egne saker.

Tror jeg hadde bedt han holde de sure kommentarene sine for seg selv og sagt at han trenger ikke si mer, for jeg gidder ikke høre på drittslenging. Hvis han vil krangle kan han finne noen andre å gjøre det med.

Endret av Alvina
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SelvesteTerese

For en tulling!! Så klart alle liker ikke hunder, men det må da gå ann å oppføre seg for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leonidene

Hva er problemet? Be fyren om å holde smella og ignorer han.

Hadde uten problemer gitt han fingeren hver gang han sto og kikka stygt på oss, hadde bedt han om å holde kjeft om han klagde og hadde han komt med stygge kallenavn på meg eller hunden min skulle han jaggu fått høre det. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Har dere et styre der? Klag på han dit evnt. Han høres ut som en idiot. I værste fall hadde jeg "truet" han med politianmeldelse, noe han garantert hadde parert med tilbake, men der har han ingen ting å stille opp med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...