Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

takk for alle svar folkens:)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har akkurat tilbrakt 12t i et fly, natteflygning også av alle ting..

Siden jeg aldri får sove på fly hadde jeg noen timer å slå ihjel.... Det jeg gjorde var;

Se film....(innebygd tv i setet). Såg black swan, due date.. Pluss big bang theory (bazunga...), how I met your mother og two and a half men.

Ipod og musikk ( i håp om å få sove)

Spankulere rundt i flyet (akutt angst for blodpropp og åreknuter)

Div doturer i turbulens (bare for å gjøre det...)

Lese i ei bok

Vri meg rundt i håp om å finne ei god sovestilling..

Studere han som satt ved siden av meg og sov...

(generelt holdt jeg på å kjede meg ihjel....)

(og nuh har jeg jetlag og får heller ikke sove....)

Men god tur til Bulgaria!!!!!

Skrevet

Hei :)

Til sommeren skal jeg ta fly til bulgaria. Jeg har aldri tatt fly før og lurte på om noen har noen ideer til hva jeg kan gjøre på flyet? :)Jeg har boka mi som jeg kan lese i hvertfall:)

Jeg er 17 år og interesserer meg ikke for Sudoku og kryssord :P

Nå er vel ikke en flytur til Bulgaria på mer enn rundt tre timer, så all verdens tid vil det vel ikke gå uansett. Opp i luften, litt matservering, spising, innsamling av mat, taxfrisalg, rolig en times tid (forhåpentligvis, hvis ikke medpassasjerer begynner å bli fulle og bråkete), deretter klar for innflyging og landing. Ikke mye pes det da...

12 timer er noe mere tid å slå ihjel.

Flightmode vil jeg påstå kan brukes på ethvert fly (foruten takeoff og landing). Fortell meg hvilket flyselskap som ikke tillater dette. Jeg har iallefall reist med et 10-15-talls forskjellige de siste årene, og har aldri opplevd det. Så nå er jeg spent?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...