AnonymBruker Skrevet 5. juni 2011 #22 Skrevet 5. juni 2011 Jeg har akkurat tilbrakt 12t i et fly, natteflygning også av alle ting.. Siden jeg aldri får sove på fly hadde jeg noen timer å slå ihjel.... Det jeg gjorde var; Se film....(innebygd tv i setet). Såg black swan, due date.. Pluss big bang theory (bazunga...), how I met your mother og two and a half men. Ipod og musikk ( i håp om å få sove) Spankulere rundt i flyet (akutt angst for blodpropp og åreknuter) Div doturer i turbulens (bare for å gjøre det...) Lese i ei bok Vri meg rundt i håp om å finne ei god sovestilling.. Studere han som satt ved siden av meg og sov... (generelt holdt jeg på å kjede meg ihjel....) (og nuh har jeg jetlag og får heller ikke sove....) Men god tur til Bulgaria!!!!!
reiseglad Skrevet 6. juni 2011 #23 Skrevet 6. juni 2011 Hei Til sommeren skal jeg ta fly til bulgaria. Jeg har aldri tatt fly før og lurte på om noen har noen ideer til hva jeg kan gjøre på flyet? :)Jeg har boka mi som jeg kan lese i hvertfall:) Jeg er 17 år og interesserer meg ikke for Sudoku og kryssord Nå er vel ikke en flytur til Bulgaria på mer enn rundt tre timer, så all verdens tid vil det vel ikke gå uansett. Opp i luften, litt matservering, spising, innsamling av mat, taxfrisalg, rolig en times tid (forhåpentligvis, hvis ikke medpassasjerer begynner å bli fulle og bråkete), deretter klar for innflyging og landing. Ikke mye pes det da... 12 timer er noe mere tid å slå ihjel. Flightmode vil jeg påstå kan brukes på ethvert fly (foruten takeoff og landing). Fortell meg hvilket flyselskap som ikke tillater dette. Jeg har iallefall reist med et 10-15-talls forskjellige de siste årene, og har aldri opplevd det. Så nå er jeg spent?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå