AnonymBruker Skrevet 4. juni 2011 #1 Skrevet 4. juni 2011 Dette blir et spørsmåls/frustrasjonsinnlegg... Alt har hele tiden vært helt fint "der nede". Jeg har aldri brukt såpe når jeg har vasket meg, men bare spylt med rent vann. Dette har fungert helt fint, og aldri vært plaget med sopp. Men så, for en liten stund siden fikk jeg noen prøveposer med Asan intimsåpe, sto i dusjen og tenkte "hvorfor ikke". Så jeg brukte såpen tre dager på rad, noe jeg angrer bittert på... :cry: Det har brutt ut en soppinfeksjon der nede. Har nå brukt Canesten (1 stikkpille 1. dagen + krem) i tre dager (smører på 2-3 ganger om dagen), men det ser ikke ut til å gi seg. Var symptomfri til i kveld, nå klør det igjen... Leser på pakken at lege skal kontaktes første gang det bryter ut soppinfeksjon og hvis det ikke blir bedre på tre dager. Jeg synes nå dette er bagateller å dra til legen for..? Ser noen her anbefaler å bare la det være og la naturen ordne opp selv. Og jeg vurderer jo det, alt gikk supert helt til jeg prøvde den helv.. såpa Jeg tenker å bruke kremen i 1-2 dager til, også bare la det være en stund for å se om kroppen klarer å ordne dette selv. Hva tror dere om det? Blir glad for tilbakemeldinger, for jeg dør av frustrasjon her.. Også har jeg jo en fin kjæreste jeg gjerne vil ha se xmed, men blir dårlig sexliv med denne dritten her
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2011 #2 Skrevet 4. juni 2011 Hørs ekkelt ut, men prøv å smør deg inn med naturell youghurt!
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #4 Skrevet 6. juni 2011 Ville tatt mest utenpå, men kansje så vidt inni også hvis det klør i åpningen. ta det på om kvelden før du legger deg så får det være i fred litt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå