Gå til innhold

Vi mimrer tilbake på Barne-Tv fra barndommen vår :)

Vedkjepp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjenferdet skrev (2 timer siden):

Disse!

Og UhU!!! :sjokk:

:sulosi:

Jaa😍👻 Hermetikk og Napoleonskake😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mummitrollet, Pingu og Pokemon.❤️ Likte også veldig godt Jul i Blåfjell. Gode barndomsminner.

Endret av Ti.09
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så mye på svensk barne-tv og elsket de sommerferie-programmene de sendte tidlig på morgenen hele sommeren.

"Fem myror är fler enn fyra elefanter" husker jeg også.

I tillegg husker jeg et program som "ingen" andre husker, og som jeg aldri har funnet igjen etterpå. Det jeg husker er at det var dukker i et dukkehus som ble levende om natten. Det må ha vært på tidlig 80- tall.

Anonymkode: 17988...c5a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker en dukkefilm som handlet om noen spøkelser. Jeg husker ikke hva den het. Tror den gikk på tv2 på 90 tallet. Noen som vet?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 22.6.2021 den 0.22):

Jeg så mye på svensk barne-tv og elsket de sommerferie-programmene de sendte tidlig på morgenen hele sommeren.

I tillegg husker jeg et program som "ingen" andre husker, og som jeg aldri har funnet igjen etterpå. Det jeg husker er at det var dukker i et dukkehus som ble levende om natten. Det må ha vært på tidlig 80- tall.

Ballongen spricker?

Anonymkode: 2d258...bf3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.6.2021 den 0.22):

Eller var det Tottie du tenkte på?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt mer ungdomsserie kanskje, men er det noen av dere som husker Bert? Svensk serie om en ganske klein tenåringsgutt, husker jeg syns det var SÅ gøy! 😅 

Var også stor fan av Asylet, det gikk på lørdager tror jeg. Også Eva og Adam! Det var nok den avslutt største favoritten 🤩

Når det gjelder barne-tv var Sesam Stasjon ganske artig, husker jeg. Var veldig glad i Petter Kanin, alt av Astrid Lindgren (spesielt Marikken), Mummitrollet og Flukten fra dyreskogen. 

Morsom tråd dette her 😍

Anonymkode: cc1a6...a53

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den vesle bjørnen og den vesle tigeren🥰 

Andungen Kvakk Kvakk. 

Mummitrollet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.6.2021 den 21.16):

Ballongen spricker?

Vet du, det tror jeg jammen det er!!! Tusen takk for tipset! 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva og Adam,  svensk serie. 

Anonymkode: 1f2c6...fd1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Professor Baltazar var en gøy smarting.

Anonymkode: 8d912...66d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Mumfie - min aller største favoritt!

- Noahs dyrebare øy

- Dyrestien 64

- Flukten fra dyreskogen

- Noddy

- Franklin

- Snøbarna

- Bananer i pysjamas

- Kykelikokos

- Leker søker barn 

Anonymkode: a3b8b...fec

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosendahl
Mollie skrev (På 28.6.2021 den 22.42):

Den vesle bjørnen og den vesle tigeren🥰 

Andungen Kvakk Kvakk. 

Mummitrollet. 

Andungen kvakk kvakk er gull. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.6.2021 den 22.38):

Litt mer ungdomsserie kanskje, men er det noen av dere som husker Bert? Svensk serie om en ganske klein tenåringsgutt, husker jeg syns det var SÅ gøy! 😅 

Var også stor fan av Asylet, det gikk på lørdager tror jeg. Også Eva og Adam! Det var nok den avslutt største favoritten 🤩

Når det gjelder barne-tv var Sesam Stasjon ganske artig, husker jeg. Var veldig glad i Petter Kanin, alt av Astrid Lindgren (spesielt Marikken), Mummitrollet og Flukten fra dyreskogen. 

Morsom tråd dette her 😍

Ååja!! Dette er AKKURAT de samme seriene jeg ville trukket frem 😁 Husker også en norsk ungdomsserie som handlet om ungdommer som var i en slags klubb (eller så var det en klasse).. De reiste ihvertfall tilbake i tid. Den var veeldig spennende 😂🙈

Anonymkode: 4ba5f...3e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 28.6.2021 den 22.38):

Morsom tråd dette her 😍

Ja husker Bert 😃 Kjøpte de også på dvd da jeg var i Sverige en gang 😊

Anonymkode: 4f570...bf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva het den norske serien som gikk der de trykket på en lysbryter og så endret ting i stua seg?  Det var forskjellige tidsepoker som kom da de vred om på bryteren. Mener å huske at det var en mann og en dame sammen og at det var litt musikk og forskjellige ting med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...