Gå til innhold

tissatrengt

Fremhevede innlegg

Gjest gjest92
Skrevet

Hei! =)

Jeg er ei jente på 18år, å har et problem jeg skjemmes over noe sykt! =(

Jeg må tisse unormalt ofte, og masse.. problemet er at jeg strever skikkelig med å holde meg når jeg hoster og ler =(

Noen her som har noen tips til hva jeg kan gjøre? eller som sliter med det samme?

Videoannonse
Annonse
Gjest Consensio
Skrevet

Knipeøvelser og gå på do ofte.

Ikke drikk brus og slikt, for da må man gjerne oftere på do.

Selv har jeg en sykdom hvor en av symptomene er at man må tisse heeeeeele tiden... og jeg klarer knapt å holde meg dersom jeg nyser eller ler.

Det er ikke så jeg tisser på meg, men et par dråper kommer, så derfor har jeg alltid truseinnlegg.

AnonymBruker
Skrevet

Du burde oppsøke lege. Det er ikke flaut, det er et reelt problem.

Du kan ha en overaktivblære, litt svake muskler så du ikke klarer å holde deg, du kan ha liten blære osv. Det er mange muligheter og de aller fleste av dem kan det gjøres noe med.

Har du hatt det bestandig?

Skrevet

Takker for svar! =)

Har vært plaget med det så lenge jeg kan huske egentlig, å for ikke så lenge siden skjedde det dessverre ett lite uhell da jeg fikk lattis (aa)Heldigvis var det ingen som så det ;p

Det er utroolg plagsomt =(

Finnes det hjelp å få til legen for dette altså? ;o

AnonymBruker
Skrevet

Jada, det finnes hjelp. Man må bare tørre å gå til legen, skjønner at det ikke er så gøy. Men du vil få det så mye bedre.

Unge mennesker skal ikke bare godta at man tisser på seg under aktivitet, hosting eller latter. For det skal ikke være sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...