AnonymBruker Skrevet 4. juni 2011 #1 Skrevet 4. juni 2011 Er det mulig å bytte et bord hos ikea dersom jeg har montert det? Noen som vet? Dersom jeg demonterer det og legger det i esken igjen. Selv ville jeg helst ikke kjøpt noe som noen andre hadde montert hjemme en gang og to før meg men..
Fluffe Skrevet 4. juni 2011 #2 Skrevet 4. juni 2011 "Verdens beste bytte- og returrett Det er OK å ombestemme seg! Vi gir deg som kunde åpent kjøp på ubrukte varer. Ved bytte eller retur må du huske kvittering, og varene må ligge i originalemballasjen. Denne bytte- og returordningen gjelder ikke for planter, varer kjøpt i Billigkroken, metervare og spesialbestilte varer som for eksempel benkeplater. Reklamasjoner behandles etter gjeldende norske lover og etter IKEAs utvidede garantier" Ikea siden
Elensire Skrevet 4. juni 2011 #3 Skrevet 4. juni 2011 Det hender IKEA bytter møbler som har blitt montert opp. Men da kun hvis møbelet leveres inn igjen montert og med kvittering. Hvis du demonterer det går det såpass ut over skruehullene og jengene, at møbelet blir vanskelig å montere skikkelig igjen. De vil da måtte kaste møblet istedenfor å selge det på nytt. så ta det med tilbake montert og med kvittering så går det nok fint
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2011 #4 Skrevet 4. juni 2011 Okei:) Var nettopp det jeg syntes var litt uklart i instruksen til Ikea på hjemmesiden. Står liksom ingenting om det:) Har byttet uåpnede ting før, så det vet jeg jo går bra, men det står jo at så lenge det er ubrukt skal det kunne byttes. Hadde lyst å montere bordte jeg kjøpte da det ikke fantes utstilling av akkurat dette i butikken. -ts
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå