Gå til innhold

"planlagt" sex med en mann

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hm, velger å være anonym her nå jeg..

Saken er at jeg har møtt en engelskmann. Møtte han over internett for mange år siden, vi spilte wow sammen, og snakket om hunder mesteparten av tiden. På dette tidspunktet var vi begge i forhold, vi sluttet å spille omtrent samtidig, og mistet kontakten.

Nå, ganske tilfeldig, fant vi hverandre igjen (3 år senere), begge er nå single. Det virker som om vi har en god kjemi, vi er begge fryktelig glade i å diskutere, og endelig har jeg funnet en jeg ikke kan snakke trill rundt :gjeiper:

Jeg er tiltrukket av han, og han meg, selv om det kanskje like mye er "meeting of the minds", vi har jo bare snakket på webcam og msn.

Vi har ikke hatt webcamsex, selv om det kanskje har vært nære på noen ganger, vil ikke gjøre det før vi har møttes fysisk.

Og der kom vi til "problemet" :skravle:

Jeg skal besøke han, i england, om tre uker. Kjenner han såpass godt nå (tror jeg) at sannsynligheten for at vi hopper til sengs ganske fort er relativt stor..

Men HJELP! De siste ti årene har han hatt en dame. Jeg har hatt ett åtteårig forhold og ett kortvarig...

Jeg husker ikke helt hvordan man :sengekos:

Får litt angst jeg.. Ikke bare fordi jeg føler jeg automatisk vil bli sammenlignet med gamledama, som sikkert visste alle triksene, og hadde mindre, og ikke like hengete, pupper, men fordi jeg liker han, kjempegodt, og jeg elsker sex, vil bare ikke at nervene skal ta helt over og jeg ender opp med å bli en forsagt liten gås...

Hvordan i alle dager har man egentlig sex for første gangen? ni år siden sist, jeg har glemt alt :sjenert:

Har beroliget meg selv med at selv om :sengekos: ikke funker med en gang så er dette noe av det som er lettest å jobbe med, og det at vi passer så godt sammen på andre felt vil gjøre at vi klarer å samarbeide om det, men etterhvert som avreisedatoen nærmer seg så merker jeg at jeg blir mer og mer redd for dusteting...

Vil så gjerne at første gangen skal være bra. Vil gjøre ett godt inntrykk og alt det der >.>

Noen som har noen tips?

Ja, -hopp i det, men andre ting? tips og triks som jeg ikke har fått med meg det siste tiåret?

Er det veldig rart at vi nesten har tatt det for gitt at vi kommer til å ha sex med en gang vi møtes?

mmm, sitter her og håper på svar jeg :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Om dere har så god kjemi, så vil verken hengepupper eller noe annet ha mye å si. Han digger jo DEG!

Første gang med ny partner blir ofte ikke så spektakulært som man tror uansett. Om man ikke tar det så høytidlig går det bra.

:)

AnonymBruker
Skrevet

Nekt å høre på puppene som prøver å fortelle deg at de disser (for det gjorde helt sikkert hennes også)

Nekt å høre på rumpa di som sier at den disser (alle damer har dissende rumper)

KOS deg med at han liker deg

KOS deg med at du liker ham

GI FAEN og NYT!

Skrevet

kanskje dere burde ta en sex talk, eller hva det heter, over msn. Uten cam først slik at fantasien kan få varmet opp til tanken, og etter hvert cam. Da blir det ikke så veldig "første gang" følelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...