AnonymBruker Skrevet 4. juni 2011 #1 Skrevet 4. juni 2011 Trenger litt tips og råd. Første gang jeg hadde sex med han jeg dater, var det (slemt å si) skuffende. Var alt for mye pang-pang-pang - bare kjøre på. Dette har tatt seg VELDIG opp, og nå er det fantastisk! Har nok mye å gjøre med at vi har blitt godt kjent med hverandre på soverommet. MEN. Hvoran skal jeg si dette på en fin måte uten å bli for vulgær. I går skulle han, for første gang, gå ned på meg. Her har jeg vært UTROLIG bortskjemt, for eksen min var helt fantastisk på dette området. Og IGJEN ble jeg skuffa. Nå er jeg så himla frustrert og vet ikke hva jeg skal gjøre. Det er jo ikke sånn at jeg trenger at han gjør det, men jeg er egentlig glad i det. Jeg kommer til å gi han fler sjanser på dette området og gi han litt tips hvis det ikke tar seg opp. Her snakker vi om å ta sorgene på forskudd altså: Hva i alle dager skal jeg gjøre hvis det ikke blir bedre? Han var verken flink med fingra eller munnen, så her er det jo et ganske stort "problem" å ta tak i. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan ta opp dette på en hyggelig måte? Frurstrerende problem når sexen ellers er veldig bra! (med mindre han har drukket, da faller han tilbake til gamle vaner og jeg må kremte å si: ro deg ned!)
raWr Skrevet 4. juni 2011 #3 Skrevet 4. juni 2011 Er egentlig bare å hoppe i det og forklare situasjonen din. Men du må være veldig velvillig til å lære han opp (om du er veldig klar over hvordan det burde kjennes) og være ærlig om hva som er bra og ikke. Alle liker det på en litt forskjellig måte, så det er vanskelig å være "synkronisert" uten en del kommunisering og "show-and-tell" fra begge kanter.
LovelyMonroe Skrevet 4. juni 2011 #4 Skrevet 4. juni 2011 Kanskje han ikke har gjort det så mye før, eller før i det hele tatt. Så da er det vel bare for deg å prøve å forklare han hvordan det skal gjøres, eller... hvordan du vil ha det. Stikkorder er vel kommunikasjon. Prøv å forklar hvor han heller kan slikke, el bruke finger, etc..
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2011 #5 Skrevet 4. juni 2011 Jeg skal nok gi han en sjanse til før jeg sier noe til han. Men alt annet er så bra, så kommer ikke til å droppe han bare fordi han kommer til kort på en ting. Hvis det blir til at jeg må si det, så må jeg nok psyke meg opp litt og bare fortelle at det kan gjøres litt annerledes. Og du som sa at han kanskje ikke hadde gjort det så mye før.. det kan hende. Men han er jo 35 og har et par lange forhold bak seg, så ville jo vært rart det også? Nei, får vel bare bite i det sure eplet og prate med han hvis det ikke blir bedre. TS
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå