Gå til innhold

under sex...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.. Jeg lurer egentlig bare på et simpelt spørsmål.

Når dere har sex, nettopp hatt sex, hva gjør dere med all kroppsvæsken? Har dere håndkle under dere, under akten, eller har dere papir ved sengekanten, for så å tørke etterpå? Noen som har noen andre gode idee?

Også et annet lite spm: Er det normalt å kunne sprute seg selv på leggen?

Takker for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Consensio

:skratte: Høres ut som at det blir klissvått og man trenger å drenere hele soverommet.

Om du mener sæden, så pleier jeg å ha noen småhåndkleder i skapet, så da er det bare å ta frem et og tørke seg godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ev. søl som kommer under sexen blir sikkert gnidd inn på kroppene våre, i sengetøyet o.l. Sæden slikkes opp eller jeg kniper igjen og går på do.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har gjerne et håndkle liggende ved sengekanten, som blir brukt til det noen ganger så går det på vask, men det er ikke noe vi planlegger. Er vi hos meg, så har jeg papir i nattbordskuffen. Viss ikke vi finner noe annet så må vi bruke det vi har, evnt sokk eller noe som er i nærheten ( :fnise: ).. så går den selvfølgelig rett på vask, og er det ingen av de tingen, nei da får jeg holde meg, knipe sammen, og løpe på do(som i bunn og grunn høres renest ut :fnise: ).. Og, viss vi bruker f.eks papir så bruker vi det etter sexen, holder det inntil i mens han trekker seg ut, spørs på stillingen.

Jeg kunne aldri hatt en siamesisk tvilling.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seniorita

Jeg kniper igjen og går på do, så går turen videre i dusjen.

Det hender selfølgelig at noe kommer på lakenet, men det er ikke verre enn å tørke det med en fille. Kommer det mye, bytter vi laken. :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker alltid håndkle under meg når vi har sex, siden det hender (men langt fra ofte) at jeg spruter. Bedre å være på den sikre siden enn å måtte ta konsekvensene av det etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker du på sæd? Dersom du tenker på å "hoppe av i svingen", så bruker vi papir. Han spruter på magen min, så tørker vi opp og vasker oss etterpå. Ellers er det vel ikke så mye væsker å snakke om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tenker egentlig ikke på sæden, for det er så lite i forhold, men jeg har en stor tendens til å sprute, og det blir vått, en del ganger veldig vått..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...