Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg var og tok biopsi på sykehuset på grunn av celleforandringer, det er nå gått 2 måneder siden jeg var på sykehuset og skal til etterkontroll nå på tirsdag.

Er litt bekymra for jeg har ikke fått brev enda, men har jo da ringt å mast på sykehuset for å få disse svarene.

Så det jeg lurer på er, hva skjer på denne etterkontrollen? jeg er jo ikke akkurat forberedt på operasjon(konsinering) eller er det kun samtale legen vil ha med meg?

er det noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke love noe, men jeg vil jo tro at det ville stått i innkallingen dersom du skulle tatt ny biopsi eller opereres. De har jo tross alt informasjonsplikt, og det er jo sikkert forberedelser som må til hvis det skulle vært operasjon. Antageligvis så er det bare en standard etterkontroll for å gi informasjon om biopsien og høre hvordan det går, evt. en undersøkelse.

AnonymBruker
Skrevet

ja huff håper det er kun samtale... har det enda godt i minne den lokalbedøvelsen jeg fikk da legen tok biopsien så det frister lite å dra på sykehuset å ikke være forberedt.....:O

trodde ikke jeg skulle ha så angst for den timen men huff.. da jeg ringte sykehuset kunne hun heller ikke forklare hva som sto i brevet selvfølgelig men de hadde satt meg opp til ny time...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...