Gå til innhold

Phase 2

Fremhevede innlegg

Gjest Heihei
Skrevet

Jeg kom over et produkt som heter Phase 2, det skal blokkere en del av karbohydratene enn får i seg gjennom et måltid om man tar 3 stk 5 min før man spiser et stort måltid.

Jeg skjønner nå ikke hvordan det går ann, så mulig det er for godt til å være sant ?

Om kostholdet mitt består av karbohydrater ( kanskje ikke så sundt, men er nå det jeg liker. Jeg prøver i det minste å gå over til sunne karbohydrater som grovt brød osv ) vil disse pillene ha noen virkning på meg da ? Og er det noen som HAR prøvd de ? Jeg vil helst ikke ha svar som " Det er KUN lureri, spis sundt og variert så går du ned" Om det er juks, så vil jeg ha en bekreftelse på det, ikke din mening om slankepiller. Jeg har lest mye bra om disse, det er så klart en ulempe og det er at man går opp i vekt når man kutter ut pillene, men sett bort i fra det, er det en grei metode å gå ned noen kg på? ( jeg er ikke overvektig, men har alikevel noen kg å ta av. Er hovedsakelig på magen)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kom over et produkt som heter Phase 2, det skal blokkere en del av karbohydratene enn får i seg gjennom et måltid om man tar 3 stk 5 min før man spiser et stort måltid.

Jeg skjønner nå ikke hvordan det går ann, så mulig det er for godt til å være sant ?

Om kostholdet mitt består av karbohydrater ( kanskje ikke så sundt, men er nå det jeg liker. Jeg prøver i det minste å gå over til sunne karbohydrater som grovt brød osv ) vil disse pillene ha noen virkning på meg da ? Og er det noen som HAR prøvd de ? Jeg vil helst ikke ha svar som " Det er KUN lureri, spis sundt og variert så går du ned" Om det er juks, så vil jeg ha en bekreftelse på det, ikke din mening om slankepiller. Jeg har lest mye bra om disse, det er så klart en ulempe og det er at man går opp i vekt når man kutter ut pillene, men sett bort i fra det, er det en grei metode å gå ned noen kg på? ( jeg er ikke overvektig, men har alikevel noen kg å ta av. Er hovedsakelig på magen)

Jeg var i en periode desperat etter å gå ned i vekt, og prøvde disse pillene. Jeg tok to piller før hvert måltid, og var svært spent på resultatene... som uteble. (Jeg var vel egentlig heller ikke overvektig) Jeg opplevde å få svært vondt i magen mens jeg gikk på pillene, og sluttet derfor å bruke dem.

Skrevet

Men: jeg opplevde også mindre søtsug mens jeg gikk på disse pillene (mulig det bare var placebo)

• 1 år senere...
Gjest hanne
Skrevet

jeg bruker dem. har gått på de ca 1 uke.. og jg har faktisk gått OPP i vekt..

har spist det samme som før , og tar 3 piller 5 min før frokost,lunsj og middag..

de har ikke funket enda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...