AnonymBruker Skrevet 3. juni 2011 #1 Skrevet 3. juni 2011 Jeg er med i en festkomite som skal arrangere en grillfest. Vi blir ca 14 stykker, med blandet alder. Jeg trenger sårt noen tips til quizer, oppgaver eller lignende som vi kan ha, har helt idetørle, så håper noe kan hjelpe meg!
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2011 #3 Skrevet 3. juni 2011 Sorry, ser at det ikke går godt nok fram. Det er snakk om voksne mennesker. Og det er sikkert mange her som syns det er en uting med quizer og oppgaver på sånne tilstelninger, men vi skal nå ha et eller annet, og det er min oppgave å finne på noe. Blir vledig glad for innspill og tips!!
Benedicte22 Skrevet 3. juni 2011 #4 Skrevet 3. juni 2011 Okey, med eller uten alkohol? Greit å vite før man svarer
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2011 #5 Skrevet 3. juni 2011 Okey, med eller uten alkohol? Greit å vite før man svarer Grillfest med alkohol. Men tror ikke jeg skal ha "drikkeleker". Og ikke sånne "hysteriske" leker eller veldig fysiske leker, hvis du skjønner. Litt mer av "bruke hodet-oppgaver".
Tears.of.the.Sun Skrevet 3. juni 2011 #6 Skrevet 3. juni 2011 Lag en alt-mulig-spørsmåls-quiz hvor deltakerne er delt inn i lag, og vinnerne får en gave?
Benedicte22 Skrevet 3. juni 2011 #7 Skrevet 3. juni 2011 Hvis du ikke skal ha aktive eller drikkeleker. Lag en quiz da. Det er alltid morro. Med forskjellige kategorier. Så kan det være lag på 3 personer, alle får utdelt hver sitt ark og besvarer spørsmålene. En "dommer" retter arkene og vinnerne får en artig liten gave. Ellers kan quizen foregå muntlig. Det er jo enkelt og greit. Adjektiv historie-skriv en liten historie om de som deltar på festen (med åpen plass der adjektivene skal stå og la gestene komme med adjektiv uten å lese historien først.) Når alle adjektivene er fylt ut, les historien. De som vil delta får en lapp i pannen med navnet til en kjent person/figur. Så skal man spørre inntil 20 ja/nei-spørsmål for å finne ut hvem du er. F.eks: Er jeg en tegneseriefigur? Er jeg voksen? Kommer jeg fra Europa? Osv. Får man ja til svar så kan man stille et spørsmål til. Ble det et nei så er det nestemann sin tur. Førstemann å gjette riktig på seg selv vinner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå