Gå til innhold

Fortvoksning av negler

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hey all!

Neglene har virkelig skuffet meg dette halvåret ass. De har blitt tynne,- og vokser så og si sykt lite og sjelden (akkurat det har det gjort i over ett år) og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.

Jeg er flink med frukt og grønnsaker osv,- og trener flere dager i uken. Har tenkt å ta blodprøve hos legen for å se om jeg mangler jern eller andre ting som kan forårsake dette.

I tillegg vil jeg også støtte neglene med negleprodukter som gjør at dem vokser fortere. Hva har dere brukt, og har det ført til raske og gode resultater? Lengre negler?

Takker masse for alle råd og tips!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jahh panto 3 har jeg forresten også brukt! Har brukt den i ca 4 mnd tror jeg... merka ikke stort as! TS

kanskje jeg må fortsette med den. men finnes det ikke noe man kan smøre direkte på neglene i tillegg? TS

Skrevet

kanskje jeg må fortsette med den. men finnes det ikke noe man kan smøre direkte på neglene i tillegg? TS

B-vitaminer har fungert kjempefint for meg. Tok de vanlige kraftigste fra Nycomed på apoteket først, sånn for å få fylt opp. (evt ikke farlig å ta for mye b-vitamin, skilles ut av kroppen)

RA

Skrevet

Jeg smører alltid litt negelolje på neglene før jeg legger neglelakk. Det holder neglen elastisk og de knekker ikke så lett. Ha på neglelakk bestandig fordi det beskytter dem, bruk hansker når du er mye i vann og sterk såpe. Bruk acetonfri neglelakkfjerner. Bruk negleolje hver dag på neglebånd, det trekker ned bunnen av neglen slik at den nye neglen blir sterkere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...