Gå til innhold

Chinchillabur


Fluffe

Anbefalte innlegg

Hei. Lurer på om dere vet om noe billig sted jeg kan kjøpe Chinchillabur? Trenger ikke være kjempestort,da jeg skal bygge ett eget etter vi har fått kommet oss skikkelig inn i hus. Det skal bare være ett bur jeg kan ta med meg når evt noen skal passe de(max 5dager) og som de kan være i når jeg vasker det andre buret. Skal være plass til to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Naenia

Ser stadig vekk at folk legger ut sånt på finn.no, har du sjekket der? :)

Eventuelt finnes det vel egne gnagerfora på nettet hvor det kanskje står tips om sånt? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var så utrolig helldig i dag å finne ett kjempestort bur som koster 3200 på nette til 2000 i dyrebutikken i dag. Fikk helldigvis holdt det av. Merkelig at det er dårligere med bur på nette,enn på dyrebutikken. Men siden vi allerede er på tema chinchilla. Noen som vet om det finnes en fysisk butikk som selger oxbow pellets til chinchilla?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Yepp :)

Takket være Belle Gunnes så vet en butikk (med to utsalgssteder) hvor de selger Oxbow Chinchilla pellets.

Dyresjappa.

I følge nettsidenen deres har de fysiske butikker i Oslo (Vogtsgate 55) og i Asker (Fusdal Terrasse 3).

Dersom det er for langt unna for deg så ville jeg tatt sjansen og bestilt via nettbutikken deres :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yepp :)

Takket være Belle Gunnes så vet en butikk (med to utsalgssteder) hvor de selger Oxbow Chinchilla pellets.

Dyresjappa.

I følge nettsidenen deres har de fysiske butikker i Oslo (Vogtsgate 55) og i Asker (Fusdal Terrasse 3).

Dersom det er for langt unna for deg så ville jeg tatt sjansen og bestilt via nettbutikken deres :)

Neida. Er ikke langt for meg. Bor i Drammen så begge stedene er helldigvis ikke langt unna meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Neida. Er ikke langt for meg. Bor i Drammen så begge stedene er helldigvis ikke langt unna meg :D

Så flott ! Da fikk du informasjon du kunne bruke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...