Gå til innhold

Festivalmat  

19 stemmer

1. 1. Hva spiser du på festival?

• Hamburger
      9
    • Grillpølse
      3
    • Wienerpølse i lompe
      0
    • Nachos
      6
    • Sjokolade
      3
    • Popcorn
      2
    • Sukkerspinn
      2
    • Chilinøtter
      2
    • Peanøtter
      3
    • Baktpotet
      7
    • Medbrakt
      9
    • Vegetarmat
      10

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Festival sesongen er snart i gang :)

Hva mat/snacks kjøper dere? Er det noen festivaler som tilbyr noe mer spennende enn en standard hamburger?

Endret av diggi
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Polarbrød med baconost er alltid med. Alltid like lei i et år etterpå, men så er man klar for en ny omgang igjen! ;)

Gjest Consensio
Skrevet

Kjøper aldri mat på festival. Overpriset og forferdelig usunn og ekkel.

Kun en gang jeg har fått bra mat, og det var ikke på festival, men på konsert med Jean Michel Jarre. Der hadde de skikkelig god taco bl.a.

Tar som regel med meg mat. Rundstykker, salat, pålegg - kjempedigg :)

Skrevet

På Roskilde har jeg spist fenomenal mat; alt fra sushi, vegetarretter til nydelig sprø, tynn pizza.

Storåsfestivalen har hatt mye bra mat, som bacalao, vegetarmat.

Ingen festivalmat på meg i år ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De fleste festivalene jeg er på serverer enten mest eller utelukkende veganmat, så da benytter jeg anledningen til å spise det. Var vegetarianer før og savner av og til maten jeg pleide å spise da (masse hummus!), så det går ofte ned en god del veggismat på festival. Godt med et avbrekk fra kjøtt av og til.

AnonymBruker
Skrevet

nå har jeg bare vært på festival i forbindelse med jobb, i og med jeg jobber som vakt. ;) så for min del blir det kun det vi blir tilbydt på plassen. men har sett så og si hvert år på de festivalene jeg har jobbet på, at folk spiser ofte medbrakt. og de som kjøper i bodene, kjøper oftest hamburger og bakt potet (den var ikke med i lista?)

jeg tror det er det folk kjøper mest av da, siden det er der de ofte har fått inn mest penger i kassa, men ikke helt sikker, står jo ikke akkurat så ofte i nærheten av disse bodene når en jobber. :P

Skrevet

Skal på Hove i år, og gleder meg som en galing til den fantastiske tacoloffen :sikle:

Skrevet

På Roskilde har jeg spist fenomenal mat; alt fra sushi, vegetarretter til nydelig sprø, tynn pizza.

Signerer den. Når festivalområdet endelig åpner (og man kan bytte ut den tørre skiva med skinkost) med noe skikkelig kvalitetsmat til en herlig pris, da er livet godt! :spise:

Skrevet

Festival og festival. Øya har økologisk mat fra ulike Oslorestauranter. Bra! :)

Skrevet

Ølpannekakene på roskilde er også sinnsykt gode!

Skrevet

Masse bra mat på Roskilde!

Er usikker på om jeg skal dit i år (av forskjellige årsaker), men nå fikk jeg enda mer lyst tilbake! Ahh.. Og jeg som egentlig ikke har matlyst i det hele tatt nå om dagen :P

Skrevet

Jeg skal på Roskilde i år som de tidligere tre årene :) Og Roskilde har massevis av god mat!

AnonymBruker
Skrevet

Obligatorisk på Roskilde:

* Rodeoburger

* spagetti fra spagettiboden

* China Box

* Kanelbolle

og Tubor guld til drikke såklart. Mmmm .. bare 22 dager igjen :)

• Liker 1
Skrevet

Har ikke vært der selv, men jeg vet at Buktafestivalen i Tromsø har et bra sjømatutvalg. De samarbeider med eksportrådet for fisk og sjømat.

Gjest Jamme
Skrevet

Virker som om de fleste festivaler er opptatt av å gi folk et bra mattilbud, i alle fall de jeg drar på. Har vært på Hove i mange år, og der har jeg ofte spist hummuskubben til Persilleriet. I år skal jeg på Øya, og gleder meg til god, økologisk mat. Husker coq au vinen der i fjor var veldig bra!

AnonymBruker
Skrevet

Virker som det er mye bra rundt om kring :)Jeg har ikke hvert på festival før, men i år skal jeg reise på 8 stk :o :) heldige meg :) Er det noen som kan anbefale noe spesielt som jeg bare må prøve på disse festivalene:

• hove
  • øya
  • norway rock
  • norwegian wood
  • olavsdagene
  • storåsfestivalen
  • bukta
  • rått og råde

Gleder meg som en unge :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...