Gå til innhold

Joint på verandaen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg røyker ikke inne mer fordi jeg ikke er så glad i å vaske gardiner, vegger og vinduer. Naboene har ikke klaget på sigarettrøyk, men vil de merke at det kommer fra min leilighet hvis jeg fyrer opp en joint ute på verandaen? Eller er det best å røyke den inne og heller lufte godt etterpå?

Har dere merket at det blir røyket joint fra naboene og visste dere hvem det var? Det er mange som bor i blokka og jeg tror ikke de vil merke at lukta kommer fra akkurat min veranda og det blåser friskt ute og røyken vil forsvinne raskt. Bruker dere som røyker å ta en joint ute på verandaen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lagt merke til det før og synes det er ubehagelig..

Det lukter ikke digg og jeg blir kvalm av lukta!

AnonymBruker
Skrevet

Den røyklukten hadde ikke vært til å ta feil av og hvis det hadde skjedd flere ganger hadde jeg begynt å bekymre meg og føle meg utrygg i eget hjem.

AnonymBruker
Skrevet

Hasj skal ikke røykes hverken på verandaen eller andre steder. Det er ulovlig faktisk!

• Liker 7
Skrevet (endret)

Jeg røyker gjerne sigaretter ute på terassen, men jeg hadde ikke tatt en joint. Lukten er for spesiell og hvem som helst kan legge merke til det (bli sinte, anmelde, synes det er ubehagelig osv). Ta jointen inne og luft godt etterpå!

Endret av Zaphireh
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg røyker gjerne sigaretter ute på terassen, men jeg hadde ikke tatt en joint. Lukten er for spesiell og hvem som helst kan legge merke til det (bli sinte, anmelde, synes det er ubehagelig osv). Ta jointen inne og luft godt etterpå!

Jeg skal gjøre det og lufte etterpå. Jeg visste ikke at naboer kan bli engstelige hvis de merker lukt av en joint. Det har jeg ikke tenkt på, men jeg skal ta hensyn til det. Det bor noen eldre mennesker her også, men tviler på at de vet hvordan det lukter av en joint. Litt synd at jeg må justere reglene inne og gjøre om vedtaket om røykeforbud, men det finnes ingen regel uten unntak.

Skrevet

Tror du ikke at de gamle vet hvordan det lukter av en joint? Om du tenker på gamle som at de levde på 60tallet eller lettere sagt i hippietiden, så vet de nok mer enn nok hva en joint lukter.

• Liker 5
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg ville tatt den innendørs, eller gått meg en tur vekk fra leiligheten.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg visste ikke at naboer kan bli engstelige hvis de merker lukt av en joint. Det har jeg ikke tenkt på, men jeg skal ta hensyn til det.

Har du virkelig ikke tenkte på det? Hva har du røyket? Å ja...

Litt synd at jeg må justere reglene inne og gjøre om vedtaket om røykeforbud, men det finnes ingen regel uten unntak.

Kødder du eller, hvis du røyker en joint er det litt vel sent å bekymre seg for loven?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror du ikke at de gamle vet hvordan det lukter av en joint? Om du tenker på gamle som at de levde på 60tallet eller lettere sagt i hippietiden, så vet de nok mer enn nok hva en joint lukter.

Det har du rett i og det tenkte jeg ikke på. Men jeg tenkte ikke på politiet. De har ikke tid til å bry seg om en som sitter i sola og tar en joint. Men siden naboene har barn er det kanskje best å ta jointen inne.

AnonymBruker
Skrevet

Det har du rett i og det tenkte jeg ikke på. Men jeg tenkte ikke på politiet. De har ikke tid til å bry seg om en som sitter i sola og tar en joint. Men siden naboene har barn er det kanskje best å ta jointen inne.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ringt politiet og håpet på at du hadde fått en klekkelig bot.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har du virkelig ikke tenkte på det? Hva har du røyket? Å ja...

Kødder du eller, hvis du røyker en joint er det litt vel sent å bekymre seg for loven?

Jeg mente husreglene jeg har innført selv.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Hvor bor du som hadde ringt politiet? Hvis du bor på et lite sted forstår jeg at du hadde tatt deg tid til å ringe politiet.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor bor du som hadde ringt politiet? Hvis du bor på et lite sted forstår jeg at du hadde tatt deg tid til å ringe politiet.

Jeg bor et sted hvor det er mange unge som bruker hasj og andre narkotiske midler. Jeg bor et sted hvor jeg ser hvilke ringvirkninger narkomisbruk har på samfunnet og hvor mye det koster. Jeg på et sted hvor man ikke ønsker å ha dophuer rundt seg.

• Liker 1
Skrevet

Hvis du har mulighet er det vel kanskje like greit å ta med en campingstol og spasere en liten tur. Så slipper du å røyke inne, når du likevel har lyst til å sitte i sola (og å unngå røyk i leiligheten).

Skrevet

Tråden stenges. Det er ikke tillatt å diskutere hvordan man begår lovbrudd.

Kråkesaks, moderator.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...