AnonymBruker Skrevet 3. juni 2011 #1 Skrevet 3. juni 2011 Sitter her og er så vanvittig irritert. Opp igjennom alle mine år har jeg klart å holde meg unna såkalte "playere", men nå - som jeg har datet en mann som er 12 år eldre blir jeg rundlurt. Alt begynner vel og bra, og vi har det vanvittig bra sammen. Jeg legger kortene på bordet og sier at jeg liker å ta ting sakte, er ikke typen som bare hopper inn i et forhold etter en mnd. Han var enig. Som sagt har vi hatt det fantastisk sammen - jeg er veldig fysisk av meg, og det var han også. Sexen var veldig bra, og det samme med samtalene våre og jeg trodde vi var ærlige mot hverandre. Nå - ut av det blå - er det ingen kontakt. Sendt to meldinger, men jeg kommer ikke til å krabbe etter han heller. Er bare så surt at jeg skal komme borti en sånn mann nå. Er det rett av meg å sitte her å være nesten sint på meg selv fordi jeg har klart å rote meg bort i dette her? Er det noen som har vært borti noe liknende? Vi har datet siden februar hvis det har noe å si.
Tears.of.the.Sun Skrevet 3. juni 2011 #2 Skrevet 3. juni 2011 Hvordan vet du at han har kuttet kontakten eller hva enn? Du har sendt han to meldinger og han har ikke svart på de, og derfor tenker du at han er en "player"? 3
FrøkenJosefine Skrevet 3. juni 2011 #3 Skrevet 3. juni 2011 Player og psykopat blir stempla i panna til folk bare de ikke gjør akkurat som folk vil.. 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2011 #4 Skrevet 3. juni 2011 Det er ikke det at han ikke har svart på to meldinger over noen få dager, dette her er over noen uker nå. Og klart at han skal få gjøre som han vil, men etter å ha vært med hverandre flere dager i uka i flere mnd - så synes jeg det er latterlig å ikke ta kontakt på flere uker. Jeg er mer direkte, og ville heller likt om han sa at "dette er funker ikke" eller hva enn det er. Jeg synes i hvertfall at det er "player-aktig" å ikke ta kontakt på to uker etter noen fine mnd. Rett og slett. TS
Tears.of.the.Sun Skrevet 3. juni 2011 #5 Skrevet 3. juni 2011 Det er ikke det at han ikke har svart på to meldinger over noen få dager, dette her er over noen uker nå. Og klart at han skal få gjøre som han vil, men etter å ha vært med hverandre flere dager i uka i flere mnd - så synes jeg det er latterlig å ikke ta kontakt på flere uker. Jeg er mer direkte, og ville heller likt om han sa at "dette er funker ikke" eller hva enn det er. Jeg synes i hvertfall at det er "player-aktig" å ikke ta kontakt på to uker etter noen fine mnd. Rett og slett. TS Ja og er det tilfellet så må du skrive det i første innlegget. For her virket det som at han ikke har tatt kontakt i dag eller i går etter at du har sendt 2 meldinger. Hvorfor ikke prøve å ringe han og få han til å svare for seg? Ring han eller dukk opp et sted der han er (offentlig) sånn at han er nødt til å fortelle deg hvorfor han har kuttet deg ut. Han kommer garantert til å komme med en hvit løgn, men det viktigste er jo at du får vite om han er en drittsekk eller bare en person som har hatt litt for mye å gjøre den siste uka.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2011 #6 Skrevet 3. juni 2011 Ja og er det tilfellet så må du skrive det i første innlegget. For her virket det som at han ikke har tatt kontakt i dag eller i går etter at du har sendt 2 meldinger. Hvorfor ikke prøve å ringe han og få han til å svare for seg? Ring han eller dukk opp et sted der han er (offentlig) sånn at han er nødt til å fortelle deg hvorfor han har kuttet deg ut. Han kommer garantert til å komme med en hvit løgn, men det viktigste er jo at du får vite om han er en drittsekk eller bare en person som har hatt litt for mye å gjøre den siste uka. Ja - det var kanskje dumt av meg at jeg ikke skrev det. Huff. Jeg har prøvd å ringe han, men fikk ikke noe svar og han har heller ikke ringt opp igjen. Kan det ikke virke litt "desperat" å møte han "tilfeldig" et sted, for så å stille han sånne spørsmål? Tenker jo at hvis han faktisk er interessert, så hadde han klart å sende en ussel melding. Uansett, så er jo poenget litt her at jeg er mest irritert på meg selv oppi dette her. Skjønner ikke helt hvor jeg har tråkket feil og hvorfor jeg måtte bli betatt av han her. ts
Gjest navnelapp Skrevet 3. juni 2011 #7 Skrevet 3. juni 2011 sjansane for at han skal ha hatt for mykje å gjere i to fulle veker til ein gong å ta telefonen er minimale. Det er nok to alternative årsaker her; enten har han holdt på med to paralellt, og så har det blitt meir seriøst med ho andre, og så prioriterer han henne fullt ut no. Eller så har han mista lysta/interessa, og i frykt for at du skal gråte eller bli sint så vel han heller den feige vegen ut; å ikkje svare og å ikkje ta kontakt. Det finst nemleg nokre menn som har så enorm angst for kritikk, gråt eller sinne at dei heller framstår som komplette idiotar enn å vere ærlege. Og du oppdagar ikkje før etter ganske lang tid om den mannen du tilbringer tid saman med er av den sorten eller den rette sorten, dessverre.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2011 #8 Skrevet 3. juni 2011 sjansane for at han skal ha hatt for mykje å gjere i to fulle veker til ein gong å ta telefonen er minimale. Det er nok to alternative årsaker her; enten har han holdt på med to paralellt, og så har det blitt meir seriøst med ho andre, og så prioriterer han henne fullt ut no. Eller så har han mista lysta/interessa, og i frykt for at du skal gråte eller bli sint så vel han heller den feige vegen ut; å ikkje svare og å ikkje ta kontakt. Det finst nemleg nokre menn som har så enorm angst for kritikk, gråt eller sinne at dei heller framstår som komplette idiotar enn å vere ærlege. Og du oppdagar ikkje før etter ganske lang tid om den mannen du tilbringer tid saman med er av den sorten eller den rette sorten, dessverre. Det er akkurat det jeg mener også - ingen er vel så opptatt? Jeg tror neppe han har drevet med to samtidig, men mulighetene er jo alltids der. Kan aldri være sikker. Den andre muligheten tror jeg mer på - selv om at etter 3-4 mnd så burde han vite at jeg er direkte av meg. Han vet at jeg ikke hadde begynt å gråte. Uansett, det er sant som du sier at det tar lang tid før man egentlig får vite hvilken type gutt det er. Så er egentlig ikke så mye å gjøre med denne saken. TS
Gjest LonelyAngel Skrevet 3. juni 2011 #9 Skrevet 3. juni 2011 Hvis jeg var deg så hadde jeg banka på døren hans, i og med at dere har vært med hverandre flere dager i uka i flere måneder. Det er vel grense på hvor kjipe mannfolk skal være. Det virker som det er "inn" å bare slutte å svare på meldinger for å så liste seg rolig ut bakdøren. (En venninne av meg gjorde dette faktiskt og hun er godt voksen. Hun bare: " hei, jeg var i nabolaget! Hva driver du med da?" Fynket det.. han ble litt satt ut da :gjeiper: ) 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2011 #10 Skrevet 3. juni 2011 Heheh, hadde man hatt guts til å gjøre sånn så. Redd for at det skremmer han (enda lenger?) vekk. Men samtidig - hva har jeg å tape på det? Hmm - må vurderes.. selv om jeg tviler på at jeg tør. En ting jeg VET er at han er ute så og si hver helg (veldig stor ulempe med han) så kanskje jeg kunne dratt med meg noen venninner ut i kveld og bare møtt han "tilfeldig" ute? Er så redd for å virke desperat også - for det er jeg virkelig ikke. Er bare irritert og skjønner meg ikke på opplegget, og vil ha svar Hvis han ikke vil mer er jo det som sagt greit, men ha baller til å si det da, mann! TS
Sunniva81 Skrevet 3. juni 2011 #11 Skrevet 3. juni 2011 Heheh, hadde man hatt guts til å gjøre sånn så. Redd for at det skremmer han (enda lenger?) vekk. Men samtidig - hva har jeg å tape på det? Hmm - må vurderes.. selv om jeg tviler på at jeg tør. En ting jeg VET er at han er ute så og si hver helg (veldig stor ulempe med han) så kanskje jeg kunne dratt med meg noen venninner ut i kveld og bare møtt han "tilfeldig" ute? Er så redd for å virke desperat også - for det er jeg virkelig ikke. Er bare irritert og skjønner meg ikke på opplegget, og vil ha svar Hvis han ikke vil mer er jo det som sagt greit, men ha baller til å si det da, mann! TS Hadde ikke turt å bare plutselig være i nabolaget og tilfeldigvis treffe på han jeg heller, men støtter ideen om å treffe han ut på byen. Få med deg noen venninner og dra på et sted du tror han er. Eneste ulempen er at det vil være alkohol inni bildet da, ikke sikkert det gjør saken noe bedre akkurat? Eller bare rett og slett gi faen, og helle se an om han tar kontakt med deg etterhvert
Jellybean78 Skrevet 3. juni 2011 #12 Skrevet 3. juni 2011 Må tilstå at i mine yngre dager var jeg slik,fikk ofte tidlig en 'feeling' el. magefølelse for om vedkommende jeg datet var noen jeg kunne tenke meg å fortsette med el. ikke. Enkelte ganger var jeg med på 'notene' en stund rett og slett fordi det var lenge siden sist jeg hadde kontakt med det motsatte kjønn og savnet intimiteten og kosen som du bare opplever i et forhold. Var aldri noe spesielt opptatt av sex,så jeg syns ikke jeg fortjener å bli stemplet som en player heller. Noe av det verste jeg kan tenke meg er å bli avvist,har jo opplevd dette enkelte ganger og vet godt hvordan det er. Derfor mente jeg dengang da at å slutte å ta kontakt og la ting 'renne ut i sanden' var den letteste slutten for både meg og de det gjaldt. Er jo aldri enkelt når det er følelser inn i bildet,uansett hvor skånsom en er blir jo noen såret likevel. I dag er jeg eldre og når jeg ser tilbake og reflekterer over dette syns jeg selv det jeg gjorde var litt 'feigt' selv om det var gjort med de beste intensjoner for oss begge. Folk fortjener å få høre din side av saken selv om det er langt fra enkelt av og til.
Gjest Ruccola Skrevet 3. juni 2011 #13 Skrevet 3. juni 2011 Er du sikker på ikke noe har hendt ham eller hans nermeste familie så han rett og slett ikke tenker på deg akkurat nå?
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2011 #14 Skrevet 3. juni 2011 Jeg kommer nok ikke til å drikke så mye når vi skal ut i kveld,vil ikke gjøre ting verre enn de allerede er. Og det er ikke noe galt med han i allefall, møtte kompisen hans her om dagen på butikken så det vet jeg.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2011 #15 Skrevet 3. juni 2011 Må tilstå at i mine yngre dager var jeg slik,fikk ofte tidlig en 'feeling' el. magefølelse for om vedkommende jeg datet var noen jeg kunne tenke meg å fortsette med el. ikke. Enkelte ganger var jeg med på 'notene' en stund rett og slett fordi det var lenge siden sist jeg hadde kontakt med det motsatte kjønn og savnet intimiteten og kosen som du bare opplever i et forhold. Var aldri noe spesielt opptatt av sex,så jeg syns ikke jeg fortjener å bli stemplet som en player heller. Noe av det verste jeg kan tenke meg er å bli avvist,har jo opplevd dette enkelte ganger og vet godt hvordan det er. Derfor mente jeg dengang da at å slutte å ta kontakt og la ting 'renne ut i sanden' var den letteste slutten for både meg og de det gjaldt. Er jo aldri enkelt når det er følelser inn i bildet,uansett hvor skånsom en er blir jo noen såret likevel. I dag er jeg eldre og når jeg ser tilbake og reflekterer over dette syns jeg selv det jeg gjorde var litt 'feigt' selv om det var gjort med de beste intensjoner for oss begge. Folk fortjener å få høre din side av saken selv om det er langt fra enkelt av og til. Vettu hva, sånn som du sier du var, AKKURAT sånn tror jeg han er. Forskjellen er vel at du er blitt mer voksen (regner jeg med) og han er i 30-åra og er fortsatt sånn. Jaja, ikke noe å gjøre med det. TS
bukett Skrevet 3. juni 2011 #16 Skrevet 3. juni 2011 Det er ikke det at han ikke har svart på to meldinger over noen få dager, dette her er over noen uker nå. Og klart at han skal få gjøre som han vil, men etter å ha vært med hverandre flere dager i uka i flere mnd - så synes jeg det er latterlig å ikke ta kontakt på flere uker. Jeg er mer direkte, og ville heller likt om han sa at "dette er funker ikke" eller hva enn det er. Jeg synes i hvertfall at det er "player-aktig" å ikke ta kontakt på to uker etter noen fine mnd. Det er ikke vanskelig å forstå at det der høres leit ut...hadde blitt lei meg om han jeg datet plutselig oppførte seg slik. Kanskje han tolket deg dithen at du ikke mente dette så seriøst, og at han trodde du var med på noe kortvarig og ikke så seriøst? Man lærer mye av slikt til neste gang du treffer en mann. For du må på et eller annet punkt ta stilling til hva du selv ønsker med hva du gjør, og tenke litt gjennom om du handler i tråd med hva du ønsker.
Gjest Katten. Skrevet 4. juni 2011 #17 Skrevet 4. juni 2011 Fascinerende hvor enkelt det er å bli kalt player. "Hehey, jeg gidder ikke svare på meldinger, derfor er jeg en player. :DDDDD" Kan ha en logisk grunn, kan være at han ikke gidder ta "praten" og ignorerer problemet til det forsvinner.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2011 #18 Skrevet 5. juni 2011 Fascinerende hvor enkelt det er å bli kalt player. "Hehey, jeg gidder ikke svare på meldinger, derfor er jeg en player. :DDDDD" Kan ha en logisk grunn, kan være at han ikke gidder ta "praten" og ignorerer problemet til det forsvinner. Jeg sa lenger opp at det er jo ikke sikkert han er en såkalt player, men pinglete - det er han. Uansett så sendte jeg en litt kvass melding før i uka her, og på fredag så sto han plutselig på døra her. Da fikk vi pratet ut og jeg fikk endelig litt svar på ting. TS
Gjest navnelapp Skrevet 5. juni 2011 #19 Skrevet 5. juni 2011 Kan ha en logisk grunn, kan være at han ikke gidder ta "praten" og ignorerer problemet til det forsvinner. Det er mogeleg du kan kalle dette ein grunn, men det er iallfall ikkje logisk. 1
Arctandria Skrevet 5. juni 2011 #20 Skrevet 5. juni 2011 Jeg lurer igrunnen på hva I alle dager dere har ”samtalt” om i 5 måneder der dere har truffet hverandre flere ganger i uka, og likevel sitter du nå der som en fjortiss, med mobilen i handa og tenker at siden han kutter ut kontakt er han en player. ......Hvor gammel er dette mennsket???? I et voksent forhold mellom to gjennomsnittlig oppegående mennsker hadde jeg i dette tilfellet blitt bekymra for om noe hadde skjedd med ham...... Hvis dette ikke er tilfelle har du all grunn til å være forbanna. Man har da respekt for andre mennesker. Respekt nok til å spille med åpne kort og være ærlige. Hvis det viser seg at han faktisk unngår deg fordi han er redd for at det skal bli ”ubehagelig” å måtte være ærlig, både ovenfor deg og seg selv, bør du tenke at dette var det jammen bra du slapp unna. Slike mennesker har jammen ikke mye ryggrad. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå