spinnwild Skrevet 3. juni 2011 #1 Skrevet 3. juni 2011 Leter etter nudelskåler (helst med toppskål) med passelig størrelse. Noen som vet av noen som selger slikt i Trondheimsområdet? Så at de hadde noen på Ikea, men de synes jeg var så små... Synes det er fint å servere de litt "finere" når det serveres sammen med middagen.
spinnwild Skrevet 10. juli 2011 Forfatter #2 Skrevet 10. juli 2011 Bumper denne en gang, men har vel egentlig gitt opp nå...
Pria Skrevet 10. juli 2011 #3 Skrevet 10. juli 2011 Bumper denne en gang, men har vel egentlig gitt opp nå... Sjekk ut den japanske avdelingen Muji på Åhlens.
spinnwild Skrevet 10. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 10. juli 2011 Sjekk ut den japanske avdelingen Muji på Åhlens. Takk for svar, har ikke vært inne i butikken å sett, men på Muji delen av åhlens sine nettsider fant jeg bare ting til baderom og oppbevaring/interiør... Ville tro de hadde hatt det på nett om de hadde det i butikken også... Mulig det bare er meg som tenker feil der. Ska gå å sjekke i alle fall
Pria Skrevet 10. juli 2011 #5 Skrevet 10. juli 2011 Takk for svar, har ikke vært inne i butikken å sett, men på Muji delen av åhlens sine nettsider fant jeg bare ting til baderom og oppbevaring/interiør... Ville tro de hadde hatt det på nett om de hadde det i butikken også... Mulig det bare er meg som tenker feil der. Ska gå å sjekke i alle fall De har kjøkkenutstyr og servise der også, har handlet der selv flere ganger.
spinnwild Skrevet 10. juli 2011 Forfatter #8 Skrevet 10. juli 2011 De har kjøkkenutstyr og servise der også, har handlet der selv flere ganger. Takktakk får tusle meg en tur til uka å se. Min lenke Takk for link.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå