AnonymBruker Skrevet 3. juni 2011 #1 Skrevet 3. juni 2011 Tenkte å bestille meg noe på Ebay.. Fra Australia! Noen som har kjøpt ting fra Australia med vanlig bakkepost før, og vet hvor lang tid det tar før man mottar det?
Maxi Skrevet 3. juni 2011 #2 Skrevet 3. juni 2011 Har bestilt noe derfra jeg og, så er spent på hvor lang tid det tar.
Gjest Wolfmoon Skrevet 3. juni 2011 #3 Skrevet 3. juni 2011 Tror ikke det tok mer enn et par uker før jeg fikk det jeg bestilte. Husker ikke om det var e-bay, eller australsk amazon men det tok iallefall overraskende kort tid. Vanlig post herfra tar omtrent 2 uker hjem til Norge iallefall.
Sweetpea25 Skrevet 3. juni 2011 #4 Skrevet 3. juni 2011 TS her. Vet ikke hvorfor jeg var AB, kom sikkert borti når jeg skulle poste. Maxi: Er det lenge siden du bestilte noe derfra da? Jeg har funnet meg en kjole på Ebay, som sendes fra Australia. Skal bruke den i et bryllup i midten av august... Det er jo over to måneder til, så håper jeg får den innen da...?! Har bestilt ting& tang fra Hong Kong tidligere, og det har tatt alt mellom 3 uker og 2 måneder...
Gjest Elfrida Skrevet 3. juni 2011 #5 Skrevet 3. juni 2011 Har ikke klart å finne noen større sammenheng med hvor langt ting skal fraktes og hvor lang tid det tar. Noen av de kjappeste leveransene jeg har fått kommer fra Hong Kong! Se litt på tilbakemeldingene selger får på ebay f.eks.
Maxi Skrevet 3. juni 2011 #6 Skrevet 3. juni 2011 Jeg bestilte i går. Skal bruke det i bryllup i begynnelsen av august jeg og så håper det er her til da.
LadyStarlight Skrevet 3. juni 2011 #7 Skrevet 3. juni 2011 Når jeg har bestilt fra Australia har det ikke tatt mange ukene før de var framme. Så kjølen er nok framme før august
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå