Gå til innhold

Julekalender 2003


Gjest Hulderjenta

Anbefalte innlegg

Gjest Hulderjenta

Nå er vi kommet et stykke ut i november, så nå har jeg for alvor begynnt å tenke på julen. Derfor har jeg nå laget en julekalender, hvor jeg kan telle ned til jul! Her skal jeg notere juleforberedelser sånn for meg selv. Kanskje ikke så spennende for andre, men det er ikke meningen heller.

Dagens juleforberedelser: Å lage denne julekalenderen...

42 dager igjen til jul! :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hulderjenta

Besøk i julekalenderen - så koselig!

Juleforberedelser: Har vært ute og leitet etter julegaver.. Men ikke funnet noe... Men har bestemt meg for gave til min bror&fru. :wink:

40 dager igjen til jul!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig da med en julekalender dagbok :sjarmor:

Blir spennende å lese hvordan DU forbereder julen .

Jeg kom i dag godt igang med julegavene er faktisk nesten ferdig og det er deilig :P

Jar noen nevøer igjen,men det er jo bare kos må jo ha noe å gjøre i des :sjarmor:

GOD HELG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hulderjenta

Jøss - det er jo folk innom her jo! Takk for hilsener, Tex og Pia1006!! :D

Ikke så mye juleforberedelser for tiden, for jeg holder på å forberede to bursdager i stedenfor (den ene er min egen :blunke: ). Vanligvis begynner juleforberedelsene mine for alvor når kalenderen skifter til desember, for da er bursdagen min unnagjort. En uke igjen i dag!!!!! :blunke:

Men nå når det er kaldt og blir tidlig mørkt, så kommer litt av stemningen langsomt sigende over meg. Tenk at det faktisk snart er jul! :hoppe: Desember er en koselig tid. Når det er adventsstaker og julestjerner som lyser i vinduene hos folk.. Trær med lys ute.. Snø.. (vanligvis ikke....) Stearinlys hjemme i stuen. Mandariner.. Julemarsipan.. Adventskalender.. Pakke inn gaver.. Få julekort i posten.. Finne den perfekte gave til de jeg er glad i.. Gleder meg!!!! Har massevis igjen av de gode, gamle forventningene til jul som jeg hadde da jeg var liten. :nisse:

38 dager igjen til jul! :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Har kjøpt julekort og gavepapir. Men har fremdeles ingen gaver å pakke inn.. :oops:

Må finne ut om det går an å kjøpe gavekort til teateret - teaterbiller som gjelder til en hvilkensomhelst forestilling..

33 dager igjen til jul!! :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Hulderjenta

Jøss - har det virkelig vært noen her? :ler:

Nei, du, Pia1006 - tror jeg gir opp hele julekalenderen min... :oops: Jeg ligger så langt etter mitt planlagte skjema at det er ikke morsomt en gang... Så jeg tviler på at det blir noen fortsettelse... :oops:

Tror jeg skal ta bort kalenderlinken på signaturen min i alle fall...

:flau:

Men jeg gleder meg kjempemasse til jul!!!!!

Og i dag er det bare 20 dager igjen til jul! :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hå, :digge::digge: nå er det jul igjen :nisse::nisse:

vi :digge::digge: lager jule-gøy :digge::digge: og går på ball igjen

:digge::digge: Hei hå, bli med å :digge::digge::digge: syng min venn

for :digge::digge: her er Per og Pål og julemenn :nisse::nisse:

og :nisse::nisse: nisser, troll :kjempesinna: og spillemenn :digge::digge:

Hei :nisse::nisse: tomtegubber, ta i ring :digge::digge:

vi koker :digge::digge: julegrøt og danser :digge::digge: rundt omkring :digge::digge:

Hei hå, :digge::digge::digge: det er vel ingenting :digge::digge:

som kan :digge::digge: la vær' å være glad når det er jul! :digge::digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Steikje! Her har ho Bippbipp vore og sunge julesangar te meg!! :D Takk for trudelutten, Bippbipp! Nå ble det jammen stemning her! :nisse::digge:

I går var jeg jammen julete! Endelig var jeg i kjellerboden og hentet julepynt-pappesken (hørtes jeg litt Gjertrud Sand ut nå....?). I dag skal jeg henge pynt på ytterdøren. :)

Og så skrev jeg julekort i går! Har fremdeles en del igjen å skrive, men nå er jeg i gang!

Og nå er det bare 16 dager igjen til jul! :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hulderjenta

Her har det vært en julekledd banan på besøk! :D Takk for det, Starie!

Siden sist har jeg vært sååå utrolig flink!! Har handlet gaver til nesten alle, unntatt sambo, mamman min, pappan min, nevøen min på 6 år, og to små venninner på 4 og 1 år (døtrene til noen venner). 12 down, 6 to go!! Jippi!!!

Alle julekortene er skrevet og sendt i helgen som var! Og jeg har fått opp litt julepynt, så det begynner å se litt julete ut etter hvert!

I dag skal jeg ut på julegavejakt igjen, og se om jeg finner noe lurt til resten av gjengen....

Og så må jeg fortelle at det har vært snø her i hele helgen! Kjempefint og hvitt og stille!! Dvs, stille er ikke helt rett, for det har vært snøstorm de lux... :roll: Men innimellom har det vært riktig så julete ute!

Gleder meg til jul!!

Bare 8 dager igjen nå!!! :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Ahh - endelig kan jeg slappe av! I dag er de siste gavene kjøpt! Er så fornøyd med alle sammen i år! :D

Men fy søren så mye folk det var i butikkene i dag! Ble helt matt.... Såvidt jeg fant parkeringsplass..

Fått julekort i posten i dga, det er så koselig! Hadde to i-siste-liten julekort jeg skulle sende i dag, men de klarte jeg selvsagt å glemme.... Dumme meg...

Nå står Skomaker Andersen på i bakgrunnen her - koselig med litt julestemning på barneTV :D

4 dager igjen til jul!! :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hulderjenta

Oi så koselig!! Jammen har Bippen skrevet julehilsen på sleveste julaften!! Takketakk, min diktende venn! :D

Tenkte jeg skulle avslutte julekalenderen min jeg nå... Nedtellingen til jul er liksom ferdig.

Kanskje jeg skal begynne på nytt...? 364 dager igjen til jul liksom...? :ler:

Julekalenderen blir nå liggende her, så kanskje jeg kan ta den frem igjen til neste år! Far vel, så lenge, julekalender! :D

:nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...