AnonymBruker Skrevet 3. juni 2011 #1 Skrevet 3. juni 2011 Har sett flere tråder her inne der bloggere(spesielt rosa) blir omtalt med lite pene ord. Det kan virke som mange lar seg irritere og provosere av de minste ting. Hvorfor er det slik at mange lar seg først og fremst irritere og provosere, mens andre igjen legger igjen sine vitnesbyrd om nesegrus beundring i kommentarfeltene i bloggen? Hva er det som provoserer? Og hvorfor provoseres/irriteres de? Hvem er dere? Hvem er det som forguder det meste som blir skrevet med rosa penn på nettet? (ps: jeg arbeider med en bacheloroppgave...derfor disse spm) 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2011 #3 Skrevet 3. juni 2011 Har sett flere tråder her inne der bloggere(spesielt rosa) blir omtalt med lite pene ord. Det kan virke som mange lar seg irritere og provosere av de minste ting. Hvorfor er det slik at mange lar seg først og fremst irritere og provosere, mens andre igjen legger igjen sine vitnesbyrd om nesegrus beundring i kommentarfeltene i bloggen? Hva er det som provoserer? Og hvorfor provoseres/irriteres de? Hvem er dere? Hvem er det som forguder det meste som blir skrevet med rosa penn på nettet? (ps: jeg arbeider med en bacheloroppgave...derfor disse spm) Det er ikke lov til å be om hjelp til oppgaver her inne.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2011 #4 Skrevet 3. juni 2011 oppgaven er ferdig. dette er spørsmål jeg eventuelt kan få spørsmål om fra tilhørerne når jeg skal presentere oppgaven ETTER at karakteren er satt.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2011 #5 Skrevet 3. juni 2011 oppgaven er ferdig. dette er spørsmål jeg eventuelt kan få spørsmål om fra tilhørerne når jeg skal presentere oppgaven ETTER at karakteren er satt. Hvorfor skriver du at du arbeider med den da? Det er uansett ikke lov, det står i reglene for forumet, hvis du ikke har lest dem.
Kråkesaks Skrevet 3. juni 2011 #6 Skrevet 3. juni 2011 Det er ikke tillatt å bruke forumet til datainnsamling i forbindelse med studier. Tråden stenges. Kråkesaks.
Fremhevede innlegg