Gå til innhold

Betennelse i skulder og arm?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror kanskje jeg kan ha fått en betennelse som går fra skulderen og nedover. Jeg har aldri hatt det før, så vet ikke helt hvordan det kjennes ut. Det kiler liksom i armen, dunker, føles noe verkende og noe tung. Utenom det er allmenntilstanden min er veldig bra. Har hatt senebetennelse mange ganger i håndleddet og det kan kjennes noe likt ut. Kan det høres ut som at jeg har fått en betennelse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det som "kan" være probleme er:

den ene armen er "sterkere" enn den andre, det sjer, vær ops på hva du bruker armen til i daglig livet. (eks: bære tunge ting, og bruke den mer aktivt en den andre)

AnonymBruker
Skrevet

Syns det virker så rart, for bruker armene like mye.

Skrevet

tror du det eller vet du det? lager du mat, plukker ting opp, armen du lener deg på, hvilkan arm du styrer bilen med, venstre eller høyrehendt

alle disse små faktorene i dagliglivet styrker kroppen på en måte.

AnonymBruker
Skrevet

tror du det eller vet du det? lager du mat, plukker ting opp, armen du lener deg på, hvilkan arm du styrer bilen med, venstre eller høyrehendt

alle disse små faktorene i dagliglivet styrker kroppen på en måte.

Jeg er temmelig sikker. Bruker kanskje høyrearmen litt mer, siden jeg er høyrehendt. Ellers blir armene brukt ganske mye likt. Det er i venstre arm jeg har vondt.

Skrevet (endret)

ja, det var det jeg trodde:P tren venstre arm (ta en tennis ball og press den sammen 20 ganger eller så langt du kommer, ta en vekt, holder med 2kilo, opp og ned 20 ganger,hver dag 3ganger, i en uke) hvis du ikke har vekt, bruk vannflaske;)

hvis det hjelper med smerten, så HURA! hvis ikke gå til legen din:)

Endret av fru.Tonic
Skrevet (endret)

Jeg tror kanskje jeg kan ha fått en betennelse som går fra skulderen og nedover. Jeg har aldri hatt det før, så vet ikke helt hvordan det kjennes ut. Det kiler liksom i armen, dunker, føles noe verkende og noe tung. Utenom det er allmenntilstanden min er veldig bra. Har hatt senebetennelse mange ganger i håndleddet og det kan kjennes noe likt ut. Kan det høres ut som at jeg har fått en betennelse?

Ja, kan høres sånn ut.

De jeg kjenner kuttet ut bl.a. produkt av hvetemel, melk og sukker, og ble bra igjen. Det funker det! :)

Glemte å skrive at disse produktene ofte gjør mye rart med kroppen, som betennelse her og der, forkjølelese, hodepine, migrene. Så det er verst et forsøk :)

Endret av meridian
Skrevet

Ja, kan høres sånn ut.

De jeg kjenner kuttet ut bl.a. produkt av hvetemel, melk og sukker, og ble bra igjen. Det funker det! :)

Glemte å skrive at disse produktene ofte gjør mye rart med kroppen, som betennelse her og der, forkjølelese, hodepine, migrene. Så det er verst et forsøk :)

med andre ord: gikk på diet

Skrevet

med andre ord: gikk på diet

Vil heller kalle det å legge om kostholdet til det bedre :lol:

Skrevet

Vil heller kalle det å legge om kostholdet til det bedre :lol:

*fristed til å diskutere mat... må motstå følelsen*

AnonymBruker
Skrevet

Vil det hjelpe å bruke støttebandasje?

Skrevet

Vil det hjelpe å bruke støttebandasje?

det spørs om du har betennelse(ja) eller ubalanse i styre(nei).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...