Gå til innhold

Urinveisinfeksjon?

Fremhevede innlegg

Gjest Carina
Skrevet

Hei! jeg lurer på om dere her inne kan hjelpe meg litt.

Jeg hater å gå til legen, men må jeg, så må jeg, så vil høre litt med dere hva dere synes, burde jeg dra til legen?

Jeg har tidligere (noen mnd. siden) følt at jeg har en svak urinveisinfeksjon, men det gikk over, så jeg gjorde ikke noe med det.

Jeg sliter egentlig med litt forskjellig nå. i noen perioder må jeg konstant tisse - men det kommer ingenting. ( dette har foregått lenge) men det gjør ikke vondt, sånn som det gjør når man har urinveisinfeksjon.

en annen ting er at det har kommet blod i urinen noen ganger nå. ikke alltid, men noen ganger så skjer det.

Enda en ting er at noen ganger når jeg skal tisse, så føler jeg akkurat som om at det skjer noe oppi magen når jeg skal tisse? akkurat som, nei gud jeg klarer ikke å forklare den følelsen, men noe ekkelt er det.

men så er det det at dette holder ikke på hele tiden, det er derfor jeg ikke har gått til legen.

Jeg har også fått inn en spiral, men det er vell et halvt år siden ( etter en spontanabort) så det har vært veldig mye som har skjedd der nede! så har hatt mensen ganske mye etter det, det har enda ikke blitt normalt.

- noen som har noen anelse om hva dette kan være? har noen følt noe lignende før?

setter VELDIG!! pris på svar!! på forhånd takk

Videoannonse
Annonse
Gjest Carina
Skrevet

glemte å si at jeg har VELDIG!! mye utflod for tiden. så det er tydelig at noe er galt der nede!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du burde trosse legeskrekken og søke hjelp hos lege! Vi kan jo ikke vite hva som skjer i kroppen din, og jeg aner ikke om utfloden har noe med urinveisproblemene dine å gjøre. Sånt kan jo kun finnes ut av ved hjelp av tester og blodprøver hos lege.

Jeg stusser på at du sier at du vil konstant tisse, men så kommer det ingenting. Kommer det virkelig ingenting, som i ikke en eneste dråpe? Ved urinveisinfeksjon vil man ofte tisse litt uansett og få svie/smerte og noen dråper blod. Det skal jo ikke være full stopp, liksom...

Kom deg til legen, så slipper du å gå og lure. Dessuten kan du få hjelp dersom noe er galt (og det vil jeg tro det er slik som du forklarer symptomene).

• Liker 1
Skrevet

Blod i urinen skal alltid sjekkes hos lege!

(Så fremt det ikke er når du har mensen, så klart ;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...