Gå til innhold

Vondt i øvre mageregion

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vondt øverst i magen, litt under ribbeina. Ikke mageknip, ikke mensensmerter.. Jeg har hatt det om kvelden i tre dager nå... Det er ikke syykt vondt liksom, men det er veldig ubehagelig kjenner jeg.. Har ikke spist noe annerledes enn ellers.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ts igjen... Funnet ut at hvis jeg ligger i fosterstilling/bøyer meg fremover gjør det ikke like vondt. Verst når jeg står oppreist/strekker på magen, men ikke godt hvis jeg sitter vanlig heller..

AnonymBruker
Skrevet

Nå gjør det vondt å klemme på magen ved hoftebeinshøyde...:(

Skrevet

Du er sikkert støl eller bare sliten i noen muskler kanskje? eller så kan det jo være alt mulig. mener du i midten eller på sidene eller den ene siden. rett under ribbeina finner du jo magesekken, leveren, bukspyttkjertelen og galleblæren.. Så da kan det ha en sammenheng med fordøyelsen, prøv å drikk biola. Hjelper ikke det, så dra til legen. Det kan også være luftsmerter. Hadde det jeg og. Det er ikke farlig, men gjør vondt. Og smertene flytter seg rundt i magen.

Gjest navnelapp
Skrevet

Hos meg var det muskelsmerter, eg hadde muskelknutar på diafragma. Eg fekk massert det bort, etter å ha hatt veldig vondt i to år. Men om det er dette du har veit eg sjølvsagt ikkje. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...