Gå til innhold

Stirring i svømmegarderoben


kalinka85

Anbefalte innlegg

Var i svømmehallen sammen med mun datter forleden... Tidligere har jeg skiftet på toalettet for så å dusje med badetøyet pp. Fordi jeg ikke liker å blotte meg. Forleden var det en kvinne rundt 40, mindre pen får en vel si, som ikke klarte å slutte å stirre på underlivet mutt. Ja, jeg barberer meg, det har jeg gjort siden 13årsalderen, jesus, trodde det var en naturlug ting å gjøre! Jeg stiret henne etrerhvert i øya uten å si noe, men burde jeg kommetmed en sirlig kommentar til henne, som kunne hatt flette til knærne??er det bare meg som blur forbannet av slikt? Noen med lignende erfaringer? Trodde vi var forbi den tiden at vi stirret på kvinner som bryr seg om ytseendet! - mamma25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er poenget med å nevne at denne dama var mindre pen? For å få deg selv til å virke penere?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke problemet? Var sikkert litt ubehagelig at hun stirret, men du kom jo ut av situasjonen med livet i behold :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i svømmehallen sammen med mun datter forleden... Tidligere har jeg skiftet på toalettet for så å dusje med badetøyet pp. Fordi jeg ikke liker å blotte meg. Forleden var det en kvinne rundt 40, mindre pen får en vel si, som ikke klarte å slutte å stirre på underlivet mutt. Ja, jeg barberer meg, det har jeg gjort siden 13årsalderen, jesus, trodde det var en naturlug ting å gjøre! Jeg stiret henne etrerhvert i øya uten å si noe, men burde jeg kommetmed en sirlig kommentar til henne, som kunne hatt flette til knærne??er det bare meg som blur forbannet av slikt? Noen med lignende erfaringer? Trodde vi var forbi den tiden at vi stirret på kvinner som bryr seg om ytseendet! - mamma25

Nei det er ikke bare du, jeg hadde blitt kokende forbannet, og hadde nok sagt ifra! Det er vel normal folkeskikk å ikke stirre på folk på den måten i garderober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke problemet? Var sikkert litt ubehagelig at hun stirret, men du kom jo ut av situasjonen med livet i behold :jepp:

Seriøst? Syns du ikke det er noe frekt å stirre på andre på den måten? Alt som ikke dreper deg og du overlever er liksom greit for deg? Hvis en dame begynner å slenge dritt til deg, plage deg, verbalt misbruke deg eller andre ting du kommer ut av situasjonen "med livet i behold", så er det greit? Det er ikke noe problem for deg altså?

Jaja, så bra for deg da, men det er ikke alle som er like steinharde som deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er poenget med å nevne at denne dama var mindre pen? For å få deg selv til å virke penere?

Hun var mindre pen i mine øyne, og det gjør meg enda mer forbannet at hun ikke klarte å la være å stirre meg i skrittet! Ærlig talt, slikt gjør man bare ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun var mindre pen i mine øyne, og det gjør meg enda mer forbannet at hun ikke klarte å la være å stirre meg i skrittet! Ærlig talt, slikt gjør man bare ikke!

Man sier heller ikke at mennesker er mindre pene..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var mindre pen i mine øyne, og det gjør meg enda mer forbannet at hun ikke klarte å la være å stirre meg i skrittet! Ærlig talt, slikt gjør man bare ikke!

Du skulle bare spurt henne om hun så noe intressant? :P Eller så kunne du kremtet eller noe så hun kanskje hadde skjønt at du så hva hun stirret på å sluttet. Nytter ikke å sitte her å irritere seg over det, når du ikke har evne til å gjøre noe med det når det faktisk skjer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sa du ikke bare at du syntes det var ubehagelig, da? Er ikke engang sikkert at hun var klar over at hun stirret selv (jeg pleier ofte å "dette ut" litt når jeg driver med kjedelige aktiviteter som dusjing. Da ser det lett ut som jeg står og stirrer, selv om blikket mitt egentlig ikke registrerer noe som helst).

Og kanskje hun bare stirret tilbake, siden du tydeligvis selv har vært svært så observant og funnet ut at hun kunne hatt flette til knærne? :fnise:

Endret av Moscato
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillekanin

Æsj så ekkelt da! Liker ikke fellesdusjer selv og skyndter meg rimelig kjapt om jeg må bruke det. Jo, har opplevd stirring jeg og, men jeg velger å tro stirringa er pga de sikkert syns jeg var fin da :fnise: Men enda mer sært var det at ho stirra på skroget ditt lissom. Æsjameg. Kanskje ho er av den typa som syns det er så trasig vi unge jenter ikke klarer å la naturen gå sin gang :skratte: Jeg har shava meg bestandig selv jeg, og mitt inntrykk er at dette gjør de fleste damer...og mange menn! Enda mer avsporing her, men kjæresten min sto og dusja og så kom det inn en doktorgradstipendiat han "kjente" og da ble begge veldig satt ut...kjæresten min slo ut med armene og sa: "This is how I look naked" :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrsTux

Det er ufint å stirre, men jeg tror jeg bare ville gitt blaffen, gjort det jeg skulle og latt være å stirre tilbake.

Men ts, hadde det vært mer ok om en pen kvinne hadde stirret på deg? Stirring er vel stirring og ufint uansett?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun er som meg som blir fanget i egne tanker og ikke er klar over hvor man har blikket før noen kommer å kjefter?

Når jeg er i mine egne tanker får jeg "saueblikk" og bare sirrer uten å vite/tenke over hva jeg ser på..

Har fått kjeft for det en gang, en dame på treninga trodde jeg tittet på puppene hennes :sjenert:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha har opplevd det samme. Jeg prader rundt der inne som det skulle vært hjemme^^ Jeg tenker jo at alle jenter har jo dte samme liksom^^ Menne det var den ene gangen jeg sto å vasket håret. Sto med ryggen til som jeg stortsett gjør. Så når jeg snudde meg sto det en gamel gamel dame. Hun var kanskje litt dement også. Det virket som hun hadde stirren på meg. Å jeg spurte henne rett ut: Ser du noe nytt? Eller er det noe jeg kan hjelpe deg med?

Hun ble litt satt ut og snudde seg bort. Hehe kunne ikke annet en å le litt. Men sånn er gamle mennesker. De kan jo ikke skade noen. Så lenge de ikke kommer med spydigheter da. Jeg har vært utfor et par av dem også. Men da blir jeg veldig sint, og bruker mange stygge ord selvom det er en gammel enke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med flere her: har vel ingenting med saken om du synes at du var penere enn hun som stirret.

Problemet er vel at hun stirret, noe som er uhøflig og viser til en mulig mangel av folkeskikk.

Nå kan det jo hende at TS føler at hun stirret mer enn hun faktisk gjorde, da TS erkjenner å ikke være komfortabel naken sammen med andre...

TS kunne jo sagt noe ala "kan du vennligst slutte å stirre på meg?", så ville mest sannsynlig denne personen blitt flau og sluttet.

Noen ganger henger synet seg opp på ting man ikke er vant til, det trenger ikke bety så mye. Kanskje hun ikke hadde sett barbert mus før, kanskje hun ble fascinert, eller kanskje hun ble kåt... Hvem vet!?

TS sa ingenting da, og kan ikke gjøre noe med situasjonen som oppsto nå... Det var kanskje ubehagelig, men ingen skade skjedd vel?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går dit svært ofte og legger merke til at det er flere, både yngre og eldre, som stirrer på musa, puppene og rumpa mi. Synes egentlig det bare er kult jeg. De stirrer vel fordi de synes jeg er pen vil jeg nå tro og det liker jeg. Aldri sett at noen har stirret på meg med et ansiktsutrykk der man får en følelser a de tenker "hva f er det for noe".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er ganske vanlig at kvinner stirrer i garderoben. Har fått mange blikk selv. Jeg syns jo ikke at det er direkte gøy, men jeg bryr meg ikke. Jeg vet også selv at noen ganger kan noen gi "tomme" blikk. Nettopp at noen drømmer seg bort og tenker på dagens middag eller gårsdagens tv-serie, mens de får et sånn stirr i øynene. Det betyr ikke at de faktisk ser, bare at øynene treffer personen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kevlarsjäl

Du stirret henne rett i øynene tilbake - det er heller ikke særlig høflig. Du sier hun er stygg, det er regelrett uhøflig. Hun stirret på dine private deler, det er jo uhøflig det også. Men du kunne bare snudd ryggen til, i stedet for å oppføre deg som om du er tretten år.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du stirret henne rett i øynene tilbake - det er heller ikke særlig høflig. Du sier hun er stygg, det er regelrett uhøflig. Hun stirret på dine private deler, det er jo uhøflig det også. Men du kunne bare snudd ryggen til, i stedet for å oppføre deg som om du er tretten år.

Jeg vil ikke si at det er uhøflig. Du kan like så godt ha en spørrende blikk som en frekkt blikk. Du ser jo stortsett litt forundrer inn i øynene på personen, kanskje med et spørsmålstegn over hode: Kan jeg hjelpe deg med noe. Jeg har gjort det samme. Noen ganker ler begge parter litt å så snur vi oss.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var mindre pen i mine øyne, og det gjør meg enda mer forbannet at hun ikke klarte å la være å stirre meg i skrittet! Ærlig talt, slikt gjør man bare ikke!

Greit nok, men jeg skjønner forsatt ikke hvorfor det er så viktig å understreke at hun var mindre pen? Hadde det ikke vært så ille om hun var "pen" i dine øyne.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jeg hadde smilt stort og sagt med høy og brautende nordnorsk stemme: Ja sjå, e ho ikke fin? Heilt nystrigla og greier! Det tenker jeg hadde fått damen til å snu seg bort! :fnise: Eventuelt hadde jeg også blitt sett på som årets raring/mest ubehagelige person i garderoben, men det får nå bare være. Det hadde sikkert blitt en morsom historie av det, og så kunne jeg ha delt den her på kvinneguiden! :jepp:

Men seriøst, jeg hadde ikke brydd meg om den dama som glodde var vakker eller mindre pen. Stirring er frekt uansett hvordan folk ser ut, så jeg skjønner ikke hvorfor det var så mye verre å bli stirret på av ei mindre pen dame med kjønnshår. Du må jo ha glodd litt du også siden du har registrert hennes utseende både her og der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...