Gå til innhold

Man-boobs


Gjest manboobs

Anbefalte innlegg

Gjest manboobs

Hei!

Skal prøve å holde det kort og presist. Jeg er en mann på 29, gift, grei utdannelse og et fint liv. Jeg har imidlertid siden ungdomsårene vært litt plaget av mine mannebryster. Etter besøk hos legen som 14-åring konkluderte han med at neida, når du blir eldre er det bare kult med stor brystkasse. Likevel følte jeg meg ukomfortabel, og jeg skal ærlig innrømme at det ødela en del for meg oppigjennom, både i forhold til damer, men også sosialt. Bestemte meg som attenåring at nå var det nok, og begynte å pumpe jern. Etter seks år var jeg 182cm høy og 105kg med muskler. Manboobsa var vel egentlig blitt omvandlet til insanse kasse allà Schwartzenegger. Skadet ble jeg også, og etterhvert som jeg ble tvunget til å trene mindre styrke og heller finne meg andre hobbier (friluftsliv, sykling, jogging, fisking) ble jeg gradvis mindre. Nå veier jeg vel ca 85kg, litt mer fett enn før, men fortsatt..hvordan skal man putte det? Mannlig? Jeg får ofte høre at jeg er "mann", ser "mann" ut osv, men manboobsa plager meg litt fortsatt. Jeg lurer på hvordan andre mennesker, som ikke kjenner meg tenker. Jeg mener, de er ikke forferdelig stygge, men det er likevel, rent objektivt sett, en skamplett på en ellers fin kropp. Jeg tør også påstå at jeg er litt over snittet kjekk.

Jeg har funnet meg ei nydelig, og direkte vakker og eksotisk dame, som jeg vet mange misunner meg. Og jeg er jo selvsagt fornøyd med det. men jeg klarer ikke være helt komfortabel med meg selv når jeg ikke er med henne.

Dette ble ikke så kort og presist ser jeg, men jeg det jeg lurer på er litt hva dere jenter tenker om dere ser en ganske kjekk fyr, kraftig rygg, store armer, fine bein, kjekkt fjes, men oida..han hadde jo litt manboobs? Blir dere kvalme? Ekkelt? taper? Hadde han/jeg vært uaktuell for dere pga denne skavanken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden du har funnet drømmedama di og har sikkert alle vennene du trenger så synest jeg det er unødvendig å tenke sånn. Du ser mer på deg selv enn det andre gjør. For VANLIGE folk er du en vanlig mann og ikke mer enn det. Tenker du over andre menns manboobs eller? Fy deg, ikke tenk stygt om deg selv. Du er det fineste som Gud har skapt, sammen med alt annet levende på jorden, så det så! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så usikker på meg selv at du trenger å dra inn "gud skapte deg vakker" klisjeer. Jeg vil ha den brutale sannheten. Bryr du deg ikke? Synes du der er turnoff? evnt hvor turnoff? Eller blir du fysisk uvel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg bryr meg egentlig ikke så mye. Heller litt for mye enn litt for lite da, men det er min smak. Men nei, tror ikke jeg blir fysisk uvel. Litt vanskelig å si uten å ha sett deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Man-boobs har aldri vært sexy i mine øyne, men det er ikke noe jeg bryr meg om. Eksen min hadde antydninger til det, men jeg tente noe helt enormt på han likevel, så det betyr i bunn og grunn ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er mange som blåser i fra man-boobs når de er med en mann de virkelig liker. Det blir ikke noen deal-breaker. Garantert ikke.

Men personlig har jeg nok med mine pupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke brystkassa jeg forelsker meg i når det kommer til menn.

Jeg har selv ganske små bryst, og bruker å si at sålenge manboobsene på karen ikke er større enn mine så er det greit... men har aldri sammenlignet og målt nøye :P

Kan ikke si det (man-boobs) er noe jeg tenker så mye over sammen med en mann.

Eksen min hadde ganske store bryst, men det var ikke de som var problemet i forholdet liksom.

Man liker kroppen og forelsker seg i personen.

Mann - elsk kroppen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...