Gå til innhold

AAAARGH!

Fremhevede innlegg

Gjest Lessen
Skrevet

Nå er jeg så frustrert at jeg griner snart..Dette er ikke et STORT problem, men det begynner å bli det. Å først og fremst vil jeg bare si: nei, jeg kommer ikke til å dra til noe lege med dette her.

Såh...Problemet er denne blødningen man får innimellom når man går på p-pillen..

Jeg har blødning som normalt(pausepillene), men nå har jeg lagt merke til at jeg som regel bestandig blør når jeg har samleie også...Noe jeg ikke har ofte. Mannen min jobber turnusarbeid, og er kun hjemme en måned i slengen, så borte en måned osv..

Å nå har jeg lagt merke til at den måneden han er hjemme, og når vi har sex, så begynner jeg å blø etter en stund..kun når han er inni meg. Ikke HVER eneste gang, men mange ganger nok.

Jeg er ikke plaget med p-pillene på noe annet vis, eller plaget generelt med underlivet. Ingen infeksjoner eller noe sånt.

Så hvorfor blør jeg da? Er det noen som er plaget med det samme, og som vet hva dette kommer av? Er det p-pillen? merke? Jeg går på yasmin...bør jeg bytte? Og som sagt, om noen gidder å svare, så trenger dere ikke nevne lege..Det er uaktuelt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke lege, og det er det vel sikkert ikke så mange andre her inne heller som er. Så hva som feiler deg er det jo "sorry" bare en lege med sikkerthet kan fortelle deg..

Når det er sagt, er jo slimhinnene skjøre, så ved samleie kan man jo få rifter etc, som resulterer i bødninger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...