Gjest Lottiplott Skrevet 2. juni 2011 #21 Skrevet 2. juni 2011 Oh yes, tilbakeknappen er håpløs. Men jeg har et tema som add-on, og tror den herper litt.. :-S
fru.Tonic Skrevet 3. juni 2011 #22 Skrevet 3. juni 2011 Takk for svar. Har avinstallert. Men nå har jeg jo ikke internett i det hele tatt. Hva gjør jeg da? Må jeg kjøpe ny pc? og du posta svar igjenom tankekraft? #1 - ALDRI bruk Internet explorer (virus, masse hull) #2 - skaff deg antivirus som funker (ESET, Avast, F-secure, AVG) #3 - hvis du har windows (som jeg tror og mener, siden du snakker om det): last ned opera/google chrome (viktig: google chrome fungerer ikke på nettbanker!!), safari eller firefox. #4 etter nedlastning av nettleser og antivirus: 1. instaler 2. oppdater 3. koble fra internet 4. kjør antivirus
-Jiinxs- Skrevet 5. juni 2011 #23 Skrevet 5. juni 2011 Dette er vel kanskje litt off-topic, men eg bruker hvertfall firefox v5 beta og har aldri hatt noe problemer med at den fryser. Ikke skyt meg men jeg antar at hvis man regelmessig rydder i browser history og har en up2date antivirus program installert, så skal FF oppføre seg såpass bra at du ikke får noe problemer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå