Gå til innhold

Inngangen til legen på Blindern

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvor inngangen til Blindernlegene er :sjenert: Må bestille time nå, så trenger å vite.. Noen som kan hjelpe meg? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Macaron
Skrevet

Jeg vet ikke om det er endret nå, men da jeg gikk der, så var det opp en vindeltrapp rett ved inngangen til Akademika. (Den inngangen som er ut mot Frederikkeplassen)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Okei, takk! :)

Noen som vet om det fremdeles er der?

Gjest Elfrida
Skrevet

JA, det er der, trappen opp er ved inngangen som vender vekk fra Frederikkeplassen. Hvis du har time tidlige om morgenen kan det hende du må bruke inngangen på baksiden.

Skrevet

Med mindre de har flyttet på seg siden i høst så er det opp vindeltrappen Macaron nevner.

Gjest Elfrida
Skrevet

Nei, det er trappen til tannlege og psykiater etc. Allmennlegene har inngang opp den andre vindeltrappa. Siterer fra hjemmesiden "Inngang til allmennmedisinsk seksjon (allmennleger) er på sydsiden av huset, der SiO-senteret ligger i 1. etasje. Her er det trapp opp til allmennlegene."

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er trappen til tannlege og psykiater etc. Allmennlegene har inngang opp den andre vindeltrappa. Siterer fra hjemmesiden "Inngang til allmennmedisinsk seksjon (allmennleger) er på sydsiden av huset, der SiO-senteret ligger i 1. etasje. Her er det trapp opp til allmennlegene."

Jeg har sett dette, men jeg skjønner det ikke helt :sjenert: Det er vel bare den ene trappen utenfor akademika, og der skal det jo være tannlege og sånn? Er ikke det 1. etasje?

Gjest Elfrida
Skrevet

Det er en gjennomgang tvers gjennom huset. Hvis du går inn fra Frederikkeplassen kommer du først inn i et vindfang, der er det en vindeltrappp og til tannlege/psykiater, så går du videre inn og da har du Akademika på den ene siden og apotek og noe andre greier på den andre siden. Du fortsetter rett fram til vindfanget på den andre siden, der er det nok en vindeltrapp som går opp til allmennlegene. Hvis du har time tidlig må du kanskje gå inn fra den siden, og ikke fra Frederikkeplassen.

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk, Elfrida, nå tror jeg jeg skjønner! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...