Gå til innhold

Søknad til sommerjobb


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, er helt ny på dette forumet, men trenger veldig mye hjelp.Vet jeg er sent ute, men har så utrolig lyst på sommerjobb, så idag har jeg dregd meg selv i hårene og gjort noe, istede for å vente på at jobben skal dette i hendene på meg.

Har skrevet en jobbsøknad,men trenger bedømming fra dere, har enda ikke laget cv og har ikke tidligere jobberfaringer.Forresten så er søknaden skrevet ut fra en ferdigmal på unginfo.no

Så si meningene deres , og husk vær KRITISK!

navn

adresse 2.juni 2011

postnummr

Arbeidsgivers navn

Adresse

Postnummer

Hei , jeg heter ***'***** og søker jobb på bunnpris.Er villig til å utføre alt av oppgaver dere kunne trenge hjelp til.

Grunnen til at jeg ønsker å jobbe på bunnpris er fordi jeg tror jeg har egenskapene som passer til en slik type jobb.Jeg har stå-på vilje,er utadvendt, samt veldig målbevvist og engasjert i det jeg holder på med.Er også veldig motivert til å jobbe på en slik arbeidsplass.

Jeg kunne gjerne tenkt meg en sommerjobb hos dere.Jeg har alltid likt å omgås mennesker,snakke med dem, og er gennerelt veldig hjelpsom.Tidligere har jeg vært på utplassering i forbindelse med skolen på brustranda sjøcamping, der jeg ble satt til diverse oppgaver.

Jeg har mulighet til å jobbe hele sommerferien, både hverdag og helg.Håper dette hørtes interresant ut! For kontakt ring: ***********

Med vennlig hilsen

*****************''

si ifra om komma,punktumfeil samt setninger jeg burde omformulere !

- Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

og fortell meg om , andre ting jeg burde ha med , eller fjerne i søknaden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellomrom mellom punktum og ny setning.

Generelt skrives ikke med to n-er.

Bunnpris skrives med stor B.

Endret av Berentsens
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaunis

Dei vil nok vete om du er over 18.

Og har du noken referanse du kan skrive opp?

Om du kan jobbe som ekstrahjelp til hausten.

Endret av kaunis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Diverse oppgaver" er uten mening. List opp de viktigste som du kan ta med deg i den jobben du søker, som for eksempel kundebehandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det heter "målbevisst", ikke "målbevvist".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

* Dato ville jeg satt til høyre, linjen etter du har skrevet ferdig postnummer og sted

* Et mellomrom mellom punktum/komma og neste bokstav.

* Rette opp gennerelt til generelt

* Brustranda skrives med stor forbokstav

* Interresant rettes opp til interessant

Beklager at jeg ikke rekker mer, det ringer på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har litt mange stavefeil med feil bruk av dobbeltkonsonant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble dette bedre enn diverse oppgaver? : der jeg ble satt til ting som blandt annet vasking, utsetting av varer,pris stempling,og erfaring med det å jobbe med kunder.

ser at setningen sikkert kunne vært mer smidig da, tips ?

Endret av siine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble dette bedre enn diverse oppgaver? : der jeg ble satt til ting som blandt annet vasking, utsetting av varer,pris stempling,og erfaring med det å jobbe med kunder.

ser at setningen sikkert kunne vært mer smidig da, tips ?

Der jeg utførte oppgaver som blant annet vasking, varepåfylling, prising, samt at jeg har erfaring med kundebehandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forresten datoen ble bare plassert der, når jeg kopierte den hit, den står i utgangspunktet til høyre :) Men tusentakk for svar !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forresten datoen ble bare plassert der, når jeg kopierte den hit, den står i utgangspunktet til høyre :) Men tusentakk for svar !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...