Gå til innhold

Verdens mest sexy dame?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Lykkeliky
Gjest Katten.

Catwalk-looken gir meg ingenting.

Gi meg ei med former, men samtidig veldig veltrent. Som f.eks. Madammen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke hun var pen en gang jeg.. Hadde fått 3'er av meg på en skala fra 1-10...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ho sørlandsdama i Paradise Hotel er verdens mest sexy dame. Ho æ sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gorgonzola

Dersom kvinner flest drømmer om en slik kropp anbefaler jeg at dere slutter å drømme........

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, men han har jo likevel en kropp de fleste kvinner bare kan drømme om. Det er også ingen tvil om han er populær blant heterofile menn. Blir sikkert sjekket opp som bare det. ;)

Stakkars dere kvinner som sikler etter en slik kropp.

Altså en kropp med flate bryster og liten forskjell mellom bryster, midje og hofter. Idealet sies å være 90-60-90 cm, og jeg kan virkelig ikke se at han er der.

Men, men, hver sin smak. Jeg foretrekker kvinner med kvinnelig former, men det er sikkert bare meg. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Om hun er verdens mest sexy kvinne vet jeg ikke men denne dama har en uimotsåelig sexappeal, litt sånn "girl next door look" og er ihvertfall tvers gjennom deilig. Ser ikke bort fra at rollen som Sookie i True Blood har bidratt i fullt monn til at jeg mener akkurat det. She really turns me on :nigo:

PartyLiciouS Babe - Anna Paquin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hetero, men med henne kunne jeg glatt gjorte ett unntak :fnise:

Hun ser ut som en lang og tynn gutt... Kanskje ikke så rart at det er så mange heterofile jenter som synes hun er sexy? :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hvem er det egentlig som bestemmer hvem som er "verdens mest sexy"? Det er jo stadig sånne lister i blader osv.. Jeg er sjelden enig hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, ærlig talt, en mann (transe) som liksom skal være verdens vakreste kvinne, give me a break.

Celina er verdens vakreste kvinne (og hun bikker snart 40):

http://multimedia.dn.no/archive/00164/LB_Celina_Midelfart_164005c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...