AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #1 Skrevet 2. juni 2011 Er dette en ok måte å oppdra barn på i skolen? http://www.youtube.com/watch?v=V0w6vG7ca3o&feature=player_embedded#at=73 Diskuter!
Hoppetaujenta Skrevet 2. juni 2011 #3 Skrevet 2. juni 2011 (endret) Enig, og det er jæv*** å vite at (noen ler jammen meg i bakgrunnen av klippet!!!) slik er det mange plasser i verden as we speak. Fordømrade folk... Jeg holdt på å ønske at noen der i nærheten hadde lovlig fellingstillatelse, men jeg kan være fleksibel i sånne tilfeller. Egentlig er det bare å gjøre kort prosess med sånne mennesker. Jeg blir opprørt! Endret 2. juni 2011 av Margareth
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #4 Skrevet 2. juni 2011 Hva mener du selv? At dette er akseptabelt? 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #5 Skrevet 2. juni 2011 Det er vel ingen oppegående folk som mener at det der er greit? Jeg regner med at de som eventuelt forsvarer det enten har en forskrudd psyke eller så ønsker de bare å provosere og få igang en debatt. 2
bukett Skrevet 2. juni 2011 #6 Skrevet 2. juni 2011 Er dette en ok måte å oppdra barn på i skolen? http://www.youtube.com/watch?v=V0w6vG7ca3o&feature=player_embedded#at=73 Når du spør folk i et norsk forum - hadde du da på forhånd tenkt at mange ville svare at de ønsket dette innført i norsk skole?
Mann 42 Skrevet 3. juni 2011 #8 Skrevet 3. juni 2011 Hvor kommer dette fra? Språket høres ut som det kommer fra midtøsten. Folk som tillater at barna deres behandles slik, har jeg ingen respekt for. Lærere som mener at dette er en god måte å motivere unger til å lære, har jeg ingen respekt for. Og denne læreren, som slår gråtende barn, og holder dem med makt, har ikke livets rett. Han knuser barns livsglede på løpende bånd. Et monster i et djevelsk system. Det er vel ikke noen særlig grunn til å anta at han er unik i sitt hjemland, heller. 2
nickless Skrevet 3. juni 2011 #9 Skrevet 3. juni 2011 Forferdelig , barna liv redde , læreren OND!!!!!!!!!!!!!! 1
fruBeist Skrevet 3. juni 2011 #10 Skrevet 3. juni 2011 Jeg så 15 sek av videoen, og det holder for meg. Nei, dette er ikke en akseptabel måte å undervise barn på. Ikke akseptabelt i Norge, og ikke akseptabelt i Egypt heller. Læreren er arrestert. 1
Berentsens Skrevet 3. juni 2011 #11 Skrevet 3. juni 2011 (endret) Det er slike stunder som gjør at man enkelt kunne blitt en drapsmann. Endret 3. juni 2011 av Berentsens 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå