AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #1 Skrevet 2. juni 2011 Det er en reklame, der det er en sang, og mennesker som danser og drikker eller noe, men hva heter sangen? dere har sikkert sett reklamen hehe.
Hoppetaujenta Skrevet 2. juni 2011 #2 Skrevet 2. juni 2011 Jeg har sett den, og nynner hver gang, men kan ikke komme på hvilken det er. Sangen er gammel i alle fall. Snart kommer sikkert løsningen fra youtube eller noe...
Hoppetaujenta Skrevet 2. juni 2011 #3 Skrevet 2. juni 2011 (endret) Jeg har tenkt så det har knaket...og plutselig stupte det en sang ned i hodet mitt: var det denne du mente? *lete mere på nett* JUPP, det var det visst! Endret 2. juni 2011 av Margareth 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #4 Skrevet 2. juni 2011 TS her nei.. det er en litt mer partysang hehe.. Reklamen er ganske ny
Hoppetaujenta Skrevet 2. juni 2011 #5 Skrevet 2. juni 2011 (endret) Jammen...hvilken kan du mene da da? Hva er det reklame for? Endret 2. juni 2011 av Margareth
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #6 Skrevet 2. juni 2011 TS igjen Folkets sommer favoritter huff får ikke til og forklare så mye, har ikke sett den reklamen så ofte selv... MÅ bare høre den sangen oftere!
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2011 #8 Skrevet 3. juni 2011 det er denne du mener, ikke sant? Track id er kjekt til sånt (om du har sony ericsson riktig nok da, vet ikkee om det går ann å laste ned det til andre telefoner).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå