Gjest ts Skrevet 2. juni 2011 #1 Skrevet 2. juni 2011 Jeg har ganske store og faste pupper, og rumpen min er også fast. Men når jeg og han jeg holder på med ligger i sengen, så føler jeg rumpen min blir så flatet ut, og det er jo som oftest da han tar på meg. Jeg er så redd for at han tenker at jeg har skikkelig stygg kropp:( hva tenker dere gutter? Ville dere ha tenkt at det er en naturlig forklaring på at ting blir litt flatet ut?
Gjest mann Skrevet 2. juni 2011 #2 Skrevet 2. juni 2011 Jeg har ganske store og faste pupper, og rumpen min er også fast. Men når jeg og han jeg holder på med ligger i sengen, så føler jeg rumpen min blir så flatet ut, og det er jo som oftest da han tar på meg. Jeg er så redd for at han tenker at jeg har skikkelig stygg kropp:( hva tenker dere gutter? Ville dere ha tenkt at det er en naturlig forklaring på at ting blir litt flatet ut? Jeg tror du er veldig usikker på deg selv, og at du kan trygt stoppe å konstruere grunner til å være ennå mer usikker på deg selv. Jobb med å skaffe deg bedre selvtillit 5
Gjest ts Skrevet 2. juni 2011 #3 Skrevet 2. juni 2011 Ja, kan godt være jeg er det. Men likevel så lurer jeg, for jeg er veldig "fast" til vanlig, men føles ikke sånn når vi ligger sammen. Så bare lurte om dette er vanlig, og om dere tenker på det? Vil ikke at han skal tro jeg har en slapp og stygg kropp..
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2011 #4 Skrevet 2. juni 2011 Er du svidd? Tror du menn måler, veier og beregner oppi hodet sitt når de ser på ei naken dame? Vi tenker bare på sex, ingenting annet. Slapp av og kos deg! 4
LovelyMonroe Skrevet 2. juni 2011 #5 Skrevet 2. juni 2011 Han ser jo på deg når du står oppreist også vel? Er jo ikke bare når du ligger i senga han ser deg regner jeg med. Syns ikke du skal tenke på det der i det hele tatt. Og uansett, hadde han virkelig vært misfornøyd med deg og kroppen din, eller rompen din.. så er han vel ikke stort og samle på.
Gjest Katten. Skrevet 2. juni 2011 #6 Skrevet 2. juni 2011 Vi menn tenker ikke at du har valker, huden disser og at du kanskje ikke ser optimal ut i den vinkelen. Vi tenker: WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE NAKEN KVINNE VED MIN SIDE! 2
Gjest ts Skrevet 2. juni 2011 #7 Skrevet 2. juni 2011 Ja, vet dere er lite kresne når det kommer til mulighet for sex, men er ikke det jeg spør om; har dere tenkt over dette når dere har ligget sammen med en jente og tatt på henne?
Gjest Katten. Skrevet 2. juni 2011 #8 Skrevet 2. juni 2011 Tankegangen er ikke begrenset til sex. Jeg tilbringer mye tid naken i lag med Madammen, og selv om jeg logisk vet at det er ikke alle vinklene hun ser like bra ut i fra, så slår aldri den tanken meg. 1
spinnwild Skrevet 2. juni 2011 #9 Skrevet 2. juni 2011 De fleste menn er klar over at tyngdekraften finnes.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå