AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #1 Skrevet 2. juni 2011 Jeg ser statusoppdateringer til ei jeg sendte en venneførespørsel til for flere mnd siden. Men jeg finner henne ikke på vennelisten og på siden hennes står det "venneforespørsel sendt". Og jeg ser heller ikke veggen hennes. Men hvordan kan jeg noen ganger se ting hun gjør/skriver når hun ikke har lagt meg til som venn?
Moscato Skrevet 2. juni 2011 #2 Skrevet 2. juni 2011 Før du sendte forespørselen ville du vært nødt til å søke henne opp for å se de tingene. Nå, mens forespørselen står til godkjenning, får du det på nyhetsoppdateringen din. Hvis hun avslår vil du ikke få opp noe lenger (uten å søke henne opp, som før).
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #3 Skrevet 2. juni 2011 Før du sendte forespørselen ville du vært nødt til å søke henne opp for å se de tingene. Nå, mens forespørselen står til godkjenning, får du det på nyhetsoppdateringen din. Hvis hun avslår vil du ikke få opp noe lenger (uten å søke henne opp, som før). Den skjønte jeg ikke.. Når jeg søker henne opp så står bare vennene tror jeg og den info siden, veggen bla. er skjult. Trodde det var sånn at har man ikke godtatt venneforespørselen så får man heller ikke se hva personen gjør utover det som er tilgjengelig for alle, akkurat som når man ikke er venner..?
Moscato Skrevet 2. juni 2011 #4 Skrevet 2. juni 2011 Jeg trodde heller ikke at det kom opp noe annet enn det som er tilgjengelig for alle, bare at man får det på newsfeeden i stedet for å måtte gå helt inn på profilen. Men tydeligvis ikke, da.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #5 Skrevet 2. juni 2011 Jeg trodde heller ikke at det kom opp noe annet enn det som er tilgjengelig for alle, bare at man får det på newsfeeden i stedet for å måtte gå helt inn på profilen. Men tydeligvis ikke, da. Merkelig. For hadde hun godtatt forespørselen så ville jeg jo fått beskjed. Og om hun da f.eks. hadde slettet/blocket meg igjen så hadde det vel endret seg fra "venneforespørsel sendt" til "legg til som venn" igjen. Men siden hun faktisk ikke har godtatt så vil jeg heller ikke ha info om henne ploppende opp heller, men det er vel ikke mye jeg kan gjøre sikkert. For jeg kan jo ikke slette henne...
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #6 Skrevet 2. juni 2011 Du kan enten skjule oppdateringer fra henne, eller oppheve venneforespørselen. Det gikk ihvertfall tidligere.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #7 Skrevet 2. juni 2011 Bug i Facebook kanskje? Husker at jeg har opplevd det samme, og løste det ved å slette venneforespørselen.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #8 Skrevet 2. juni 2011 Ok, men hvordan opphever/sletter jeg venneforespørselen? På FB-hjelpesiden står det at jeg skal gå inn på vedkommende sin profil og trykke på x i hjørnet på forespørselen. Men det var ikke noe kryss der. TS
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #9 Skrevet 2. juni 2011 Det står fjern venneforespørsel iallefall. Tror kanskje det er nede til venstre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå